Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 1003 ggr
Tassemarkens
0

Stolt uppfödare ;)))))))

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • Att jag älskar katter - det råder ABSOLUT inget tvivel om
  • Att jag är mycket svag för blåa katter - KyssKyssKyssKyssRäcka ut tungan
  • Att jag sen får blåa katter uppkallade efter mej - GeneradSkrattandeCool -då blir jag mycket stolt!!!!!!!!!

Ett kort på Tale's Ylva
![](../ShowFile.aspx?BinaryId=beb32a7f-7f30-42a8-b468-15b1644ff9a8&Filename=080611 Ylva.jpg)
**Jeg heter Ylva, og jeg er kjempetøff ;)))
**
.. Vet inte om Tale's Ylva fick heta Ylva på grund av hon är störst & tjockast i kullen …. eller om hon var så söt & blå ????

Men stolt är jag i alla fall …
Har även tidigare fått en mycket vacker dam uppkallad efter mej
"Skogvittras Ylva Konungadotter" (och hon är inte tykk på mitten)

//Ylva (den 2-benta) & Tassemarksuppgödare

Elinor
0

Så lika ni är Cool!!!
Förstår Anne-Line att hon döptes till Ylva Skrattande

Fitnesscats
0

KyssVilken sötnos,,Tale`s Ylva är kommer vi nog se mer av i framtiden, hon var super… lika super som du Ylva. Hoppas vi ses snart igen.

*Kram*

Ps. Det har nu gått 1 vecka sedan Sebek och Penny fick till det, hon löper inte… så nu hoppas jag och Sofie på rosa tuttar inom snar framtid. Håll tummarna!!!

Kattilaforsens
0

Vilken söt blå namne du fått. Skrattande

maximus
0

Vilken liten sötnos ,jag älskar också blåa katterGlad

/Annette

ingela-anthon
0

Och det är väl klart att du skall vara stolt!! Cool

Vilken liten raring!!KyssKyssKyss

knoxvilles
0

det klart att man ska vara stolt över en sån där söt litet blåbär Skrattande Eva

Juliette-
0

Vilken helt underbar tös förstår att du är stolt vem skulle inte vilja blir namngivare till en sådan sockersöting

EddaM
0

Åhh det var en riktigt sötis som blivit döpt efter dig, förstår att du är stolt=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

haapets
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hei,

Jeg er ny her på forumet, men så fant jeg denne gamle traaden. Eftersom jeg er den stolte eier av Tale's Ylva er det riktigt kult at se. Hun har vuksit en hel del siden den gang og er alt annet enn tjockSkrattande Jeg legger ved ett kort på henne. Om jeg finner ut av detSkäms

blondifire
0

#9. hej och välkommen. hon är verkligen inte tjock på mitten längre,gud så snygg hon ärKyss!!

S*Winsnes Wilda

haapets
0

Ja visst er hun blitt snygg, selv om hun gjerne kunne ha havt litt mer pelsGlad. Men det kommer vel…

Kronängens
0

#9 Tjusig katt! Välkommen hit!

/Susanna

haapets
0

TakkSkrattande

Tassemarkens
0

Gunborg & Bjorn

Ylva kommer att bli en vacker LADY … men eftersom Tassemarks-lnjerna "speciellt de blå" utvecklas långsamt på utsidan så tar det lite tid innan hon kommer ut i full blomstring …
Den "lilla" damen kommer att om c:a 2 år att bli en underbar läcker Skogis … redan med en fantastisk pälskvalitét … längden kommer självklart senare … men kvalitét framför kvantitet …

10000000000000 tack för att ni tar hand om "min" Ylva
Kramizzar från mormor Peggy Sue & Tjocka Släkten

haapets
0

Tusen takk YlvaSkrattande Ja, jeg er også sikker på at hun kommer til å blomstre etterhvert. Hun er allerede en vakker ung dame i min øyne. Har også en kroppsholdning som er helt fantastisk. Så stolt og flott. Jeg gleder meg veldig til å se hvordan hun utvikler seg etterhvert min hoyt elskede prinsesse.

Pelskvaliteten er det heller ingenting å si på.

Vi snakkes framoverSkrattande

Sendes store kramer fra hele gjenget i Haapet's, en extra stor fra Ylva (den 4-benta) og megSkrattandeSkrattandeSkrattande

skogisen
0

ååå vilken finingKyss-va roligt att bli namngiven till en sån skönhet.