Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 694 ggr
SChamuels
0

Godnatt på er...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte för att skryta men mest för att komma i bättre stämning,så avslutar jag kvällen med en riktig snygging*Pekar upp snett åt höger*Skrattande

Visst är han?

Zygots
0

Ja, en BÄTTRE avslutning kan ju kvällen inte få, jag tror jag tar med mig samma snygging och går och lägger mig jag med…natti natti på er alla nattsuddare!

//Annika

SChamuels
0

"1 hahahahaSkrattande

Margona
0

God natt, jag har heller inget emot att ta med mig honom. Han får en jobbig nattGlad

Margona

SChamuels
0

SkärpningSkrattandeJag först…hahahahaha

Knoxville_katteri
0

Å hm honom skulle jag vilja ha  :) hihi god natt men jag har en som är snyggare :)

SChamuels
0

Näää Eva du har hemlisar för ossSkrattande

Knoxville_katteri
0

hihi jag har massor med gosiga grabbar hemma hos mej som gärna delar säng med mej  Skrattande slå det om ni kan haha

Rhapsody
0

Ha ha ha!

Vi som gick och la' oss tidigt i går missade ju chansen att ta med snygging(arna) i sängen! Jag fick nöja mej med min vanlige gubbe och två spinnfröknar och en kastrat (ja inte gubben då alltså). Jag tror någon av oss inte hade haft något emot Jeff Flört

/Lena

Knoxville_katteri
0

#8 Haha han är bara min Jeff Skrattande

Tita
0

Här jag jag ju min kille Muscot, sedan skulle vilja byta ut han i tavlan mot Collin Farell så är jag nöjd Räcka ut tunganFlört

WesthKiowas
0

Men jag är ju Sajtvärd och då måste ju jag ha första tjing på Brad!Flört Annars kanske jag stänger av er hela bunten, han är min! Skrattande

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Knoxville_katteri
0

#11 haha försök med det att stänga av mej..för att jag har snygga grabbar här hemma hihi

SChamuels
0

Sluta knuffas CamillaGlad

Jag blev EX1…hehe.

Vad säger ni andra?Ska vi NOM Camilla el ge henne ett BIV direkt?Måste bara ha lite överläggning med oss andre som delat på Brad i nattGlad

Skrattandeså jagGråter

mangarden
0

Ja vännen Nom henne jag hade han på näthinnan hela natten

Kram Marina

SChamuels
0

Fler röster önskas.

Vi har 1 NOM och ni andra.

Själv röstar jag BIV.Glad

(Camilla det är bara för att skoja till det lite så du inte tar illa upp för det vill jag inte)/Kram Susann

Tita
0

Bara jag får ha Collin i fred  så är jag nöjd sen kan ni andra slåss så mycket ni vill om Brad Flört

Knoxville_katteri
0

hihi jag har inte så mycket att sätta i mot än …förutom att några av mina katter har bra katter i stamtavlan & det kommer jag långt med hihi jag tar detta som en utmaning ..jag & mina katter ska ge oss ut i den stora värden ..Vi ses någon gång framöver på nån utställning  *ler*

hihi en bild på S*Magaris Izor som är kastrat sen 2003

har 1 Cert i alla fall ..

SChamuels
0

Mmmmm snygg Eva.Hoppas vi träffas nån gång på en utställning.

Tita…Vilken Collin?Phil Collins el?Skrattande

Knoxville_katteri
0

#18 Ja vist är han om inte matte var så korkad *S* hade han varit NOM  2 gånger i alla fall.. Hm fy skäms på mej att jag missat  båda chanserna ../Hm men det är inte lätt att mista sin Mentor & ge sig ut ensam . Men jag har lärt mej av mina misstag

Men bättre chans nästa gång om matte sköter sig *ler*

Tita
0

# 18 Näääää den gammla gubben Räcka ut tungan Farell så klart  (om det nu stavas så ) mmm lite mer åt lammkött hållet heheheFot i munnnenGeneradSkrattande

SChamuels
0

Ja tråkigt när sånt händer.Själv är jag så glad över att lära känna riktiga kattmänniskor,dessutom har jag världens bästa Mentor:)

Knoxville_katteri
0

#21 Men  Nu har jag en super bra Mentor :) som ställer upp & ger bra Råd  Tack Ann som har S*Månlyckans uppfödning för att du finns /kram till henne

SChamuels
0

Så skönt att du har det.En mentor behöver man.Jag iaf som är helt ny på detta.Dem där Mentorerna ska man va rädd omGlad

Knoxville_katteri
0

#23 ja dom ska man vara rädda om helt klart !

manlyckans
0

Vilken härlig godnatt-tråd med mycket snygga tavlor Kyss Ingen nämnd och ingen glömd Flört

#22 Tusen tack för dina ord Eva; dom värmer och gör mig mycket glad! Det är sånt som ger en ork att fortsätta trots sorg och motgångar ibland… Varm kram tillbax till dig!

Måste ju passa på att skicka en jättekram till min mentor som alltid finns där och stöttar mig i vått och torrt. Kram på dig! 

(#21 det är ju jag som har världens bästa mentor Flört)

Knoxville_katteri
0

#25 Det är härligt Ann vi får ge varandra styrka att orka med allt

Jag tänter ett Ljus till dom katter som har fått sommnat in

Tack S*Magaris Lovely Larina för den tiden vi fick med dej

vi saknar dej massor /Kram Matte & Lill matte Alexandra som älska dej så mycket..

S*Magaris Real Queen din tid blev för kort hos oss vi saknar dej

kram

S*Magaris Columbus du var en stor & maffig kille / en dag försvann du ute & vi hittade dej aldrig . 

vart du än är så hoppas jag att du har det bra

Mina Tankar går till S*Dizorinas & Kias kisse som inte klara sig

WesthKiowas
0

#15 Klart jag inte tar illa uppSkrattande Gillar skämt, gärna lite råa sådana också. Nu måste jag sova lite för jag börjar jobba om ca 3½ timme Skrikandes Och inte är Brad Pitt här heller!Gråter

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

LexiiXx
0

#27.

S*Magaris Lovely Larina.

S*Magaris Real Queen.

S*Magaris Columbus.

Min underbara kille, som jag saknar oerhört mycket.

// Alexandra.