Artie
S*Redtals Artie söker nytt hem efter att matte har blivit av med sitt jobb och är sjuk.
Artie är en stor vacker kille ,snackar mycket och vill vara med.
Han har ställts en gång vart då BIS-j vid 9 mån ålder han är nu ett år fortfarande fertil.
Vore oerhört roligt att hitta någon som kan ställa honom ev använda honom i avel.Är det något ni vill fråga ta kontakt med mig så förmedlar jag//Lotta
Finns bilder av honom på min hemsida
Åhh , han som är sååå fiin! 

Han vägde som 9 m 6 kg (vikten togs på utställningen)Han klarade ju sin första utställning galant som 9 mån så han är en stabil stor kille

Han är verkligen vacker! Men det är inte lätt att ta in en vuxen, fertil hane i sitt katteri hur mycket jag än skulle vilja. Men du hittar snart ett nytt hem till en sådan läcker kille! //Kaisa

Nej ibland kan det vara svårt…men man ska ha i åtanke också att Artie levde med fertila honor,hanar och kattungar ända tills han var nästan 10 mån .Artie kan uppföra sig gentemot andra katter.
Flickor kan falla för honom…//Lotta

#4 Artie är säkert en gentleman, det betvivlar jag inte en sekund på
. Det är däremot värre med mina surkattor som inte accepterar vem som helst, och Armani är nog inte sugen på konkurrense. Men vem vet, Artie hade kanske charmat hela gänget, mej har han redan lyckats med 
!
Men en fertil hane åt gången har jag lovat mej själv numera, men det drar verkligen i vill-ha-begäret! //Kaisa

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Gud, han är ju så läcker!!!!
Mickis ~ www.redtailsartie.tk
Superfin!

"putt"
Hoppas du hittar en ny ägare till honom snart.

Instämmer med vad flera andra har sagt…..Läcker katt!Hoppas att han "hitar hem" snart…