Grupp 9-katter

ojoj!!! din cocosflinga var ju supersnygg!! vilket huvud! och vilken look! *mums*!

Måste visa Rowena på en bild som är tagen idag. Vi har nämligen fått tillbaka tjejen idag eftersom de tidigare ägarna inte längre orkade med hennes revirkissande. Hon är köpt att ha i avel och hon är endast 10 månader men har hållt på att revirkissa sen hon blev könsmogen vid ca 6 månaders ålder. Nu får vi se om hon slutar kissa när hon fått byta miljö och hon kommer att paras för att se om hormonerna lugnar ner sej av det. Veterinärerna hade rekomenderat dom att ge henne p-piller 3 ggr/vecka vilket hjälpte en aning. Men det är absolut inte någon bra lösning så något får vi försöka göra för att se om vi kan lösa denna tråkiga situation. Men hon är en jättego tjej, mycket pratig och väldigt sällskapssjuk. Hon har många fina kvalitéer men något liten fortfarande. Vi får hålla tummarna att det går bra här för henne… //Kaisa

Åh så fina "vita" katter 

Underbar tråd med massor av vackra kattbilder!
#8 Oh, så tjusig!!! Hoppas det löser sig.
/Monica

Putt… Vill se fler vackra katter:)) /Sylvia

Jag har varit ute och fotograferat vår S*Silverbells Lilla My i uteburen. Hon är 3 år och vi går och väntar på att hon ska löpa men se…det är hon inte alls intresserad av. Det är 2 månader snart sen vi släppte pillerna på henne. Hon tillhör de katter som inte har haft någon direkt krage eller mycket päls innan men nu för första gången håller hon på att sätta päls, härligt! //Kaisa

Jag tänkte att det var dags att plocka fram den här tråden igen 
Här kommer dom senaste bilderna på min Filmkull, 6 månader gamla. Barn till CH S*Datolitos Bounty som jag startade denna tråd med för 1½år sedan.
S*Little L's Ben Hur

S*Little L's Basic Instinct

S*Little L's Braveheart

S*Little L's Bodyguard

/Sylvia

Lessen tjejer, kan ej skriva mer, kortslutning av allt dregel i tangentbordet
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Mums vad många vackra vita katter!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Här kommer min vita, tjocka sak
vågar bara visa halva katten, resten fick inte rum på bilden

#32 Tack Jaana för dina snälla ord:) Och du bjöd på många vackra bilder också
Men Amor….oj, oj, oj….jag är lika kär i honom än

/Sylvia

#42 Blev hejdlöst förälskad i Vanhelsing! Han har DET!

Såå många fina katter i denna tråd!!!! Jag blir helt vurm när jag ser alla vita skönheter. Men, oj Zinkaduz
/Sylvia

Hon är så fin Sylvia o jag håller med:Zinkadus!!
Lenlass, har du wolfen kvar? han e så fin..
S*Winsnes Wilda

Wow Mickis, jag älskar vita katter, och hade från början tänkt köpa en vit hona, men tänkte om just för det döva anlaget.
#59 Vi fick i våran kull med 7 kattungar, 5 vita.
En dog strax efter födseln, och en fick vi ta bort senare. Men 2 hörande och 2 döva :) Varav det bara var dom hörande vi BAER-testade. Den döva (den andra togs bort pga sjukdom) plingtestade vi hos veterinären, så kul att se en veterinär skratta.
Kanske inte den smartaste linjen att ta vita avkommor på, då det är dampvarning på mamma, och tyvärr, den vita döva klättrar på ALLT. Väggar, fönster osv.. Och dom kan ju inte säga åt henne heller..

Här kommer nog trådens yngsta! Men jag kan inte låta bli att visa upp…S*Mylingens White Dream som idag är 12 dagar gammal, här på ett nytaget foto från idag! //Kaisa

Oh Kaisa, vill pussa dom

#65 han är så bedårande vacker, stort grattis till köpet

Tackar.
Han är en riktig juvel. Är lite löjligt mallig för honom.

Åh så vackra de är allihopa =)

Måånga vackra vita katter 

En nytagen bild på min lilla nallebjörn på 9kg
S*Brygghuset`s Mr Bright, min personliga assistent, min galne katt, min hjärtevän som ger mig mycket gos och skratt
totalt pälslös för dagen

//Kaisa

, var han är bara 5 månader gammal. // Jaana