Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett08-skogkattens-hälsa
Läst 1004 ggr
Mylingens
0

Testat och klart!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår blev vår S*Rotebräckans Giorgio Armani HCM-testad u.a! Han är oxå fri från GSD IV eftersom hans föräldar är fritestade, jätteskönt! Föräldrarna är:
EC S*Utblickens Grace & IC S*Svartträskets Lairon, JW

Det känns jätteskönt att allt gått bra och nu kan han få träffa intresserade flickor! //Kaisa

Mylingens
0

Även vår anda hane, IDP*Dizorinas Zorro, eller Ozzy som vi kallar honom, blev HCM-testad u.a igår! Som ni alla vet så är det jättesvårt att få bra foton på helsvarta katter men här kommer han. //Kaisa

grillkotte
0

Ja det är riktigt svårt, har en svart men helt omöjligt, och bilderna gör honom inte rättvisa heller för det är inte så han ser ut utanför kameran.

vettan
0

Så skönt!! Skrattande

Mylingens
0

Oj! Här kom en tråd från i julas upp, trevligt!
#2 Ja det är verkligen svårt att fota svarta katter, bäst blir det om man kan göra det utomhus i dagsljus.
#3 Tack! Nu blev detta gjort i december förra året och nu är Armani pappa till sin första kull och med den andra på väg om knappt 2 veckor! Spännande! Ozzy är nu en lycklig kastrat! //Kaisa

vettan
0

men hallo jag kollade inte ens datumet på trådenSkäms, visst tyckte jag att du testat innan…. men jag kollade ju inte hmmm

grillkotte
0

Grattis! Armani är jättestilig! Färgerna sitter där de ska och söta stövlar har han, hehe. Han ligger i.

Sagolika
0

Kajsa, har du inga närbilder på Armanis ansikte samt profilbilder att visa? Han är ju en stilig kille och visst var det väl han som hade en riktigt fin profil? Glad

mvh Nina

Mylingens
0

#5 Hihi! Det var ju trevligt med ett inlägg, även om det dröjde 3 månader innan dom första kom Flört

#6 Tack! Jag älskar själv när det vita är så perfekt fördelat och har alltid velat ha en katt som ser ut så! Så därför är jag lite extra stolt över min lille påg, som inte är så liten längre Skrattande. Och visst har han legat i, han har ju kommit på hur kul man kan ha med flickor Flört

#7 Tack Nina! Visst har jag bilder på hans profil, tror att de ska vara visade här inne förr någonstans. Domarna blir lyriska över hans profil och framför allt hans höjd på pannan, jag hoppas att hans småttingar ska ärva det!

Bilderna är tagna när han var 10 månader, har inga nytagna då han inte är i kondition, går redan i badbyxor, hihi Flört //Kaisa

Mylingens
0

En till… Men jag tycker att hans haka har utvecklats och är i dagsläget bättre än då han var 10 månader.

Mylingens
0

Sista bilden på honom…Kyss //Kaisa

Sagolika
0

Stilig kille Kyss

Sissi
0

Underbar profil! Kyss

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Mylingens
0

Tack! Nu hoppas jag bara att han ska komma i bätte kondition så han kan få komma med ut på några utställningar här till sommaren! //Kaisa

[michaelalundgren]
0

Grattis, och skönt att det är testat.