Silvermani;)

Åh va fin! Här kommer en nyss fylda 10 månader, S*WesthKiowa´s Bullen Berglund. Han är en ns 22. Mycket stilig tycker jag, fast jag är ju aningens partisk!

Åh der er bare et eller andet over sølv katte, man bliver bare blød om hjerte
Fik sidte år tre skønne sølv killinger, så dem slipper I ikke for, hi hi.
Først Westerberg´s Black Bull. Her er han blivet et år. Han bor idag, sammen med tre andre katte, hvor han får alt den opmærksomhed han har brug for.

Vilken härlig bild nr #11#

#32 hon är verkligen oemotståndlig!!! väcker ett enormt "vill ha" begär ;-)))

#37 Åh, Hagrid är så snygg, han har jag kikat på och beundrat. Du har fött upp många underbart snygga katter!
Jag har ju träffat Kevin hos Anbema´s och han är ju en sådan underbar katt. En riktig favorit!
Ja, Avalon är en riktig liten godbit! Vi längtar efter henne!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

# 42 Ja, han är en riktig snygging, må jag säga!

Tack Jessica#40… ja, vi är mycket glada i Lemis och Telias avkommor. De har givit oss många fina katter. Hagrids mamma Lemi är numera en "glad kastrat" så Kevin är hennes sista kull. Vi hoppas via våra två sista kullar få tillbaka lite av det Lemi givit till sina barn, ett fantastiskt temperament.
#44 Ja, Kevin var ju bland det goaste jag har träffat! Vilken myskatt, både temperamentmässigt och utseendemässigt. Lemi såg jag in en annan tråd, och hon är ju fantastiskt vacker. Hennes syster Lime är mormor till min hona, och min hona har också ett alldeles fantastiskt temperament!
OOOPPPS, förlåt hon är ju inte silver.. ;-)))

_(avstickare från inlägget men jag måste)
_Åh men åhh… kikar in i en tråd och mina katter växer 3dm haha… då måste jag inflika att kevin ÄR verkligen den goaste katt jag träffat och haft. Vore det inte för er kristin (Runsviks) så hade jag inte vart där jag är nu. 
Och Jessica (#36) nu är det lite mindre än 5v tills avalon kommer till er 
#48 Ahhhh, tror du inte jag vet, hehe, jag räknar dagarna till hon kommer!!
L

#52 Har kikat på Gizmo flera gånger, tycker han är sååå vacker!
Hälsade på honom på SW förra året.
//Katarina

Här kommer WesthKiowa´s Farbror Barbro. Hon är fs 22
Bor numera hos Lilly, S*Miss Mikku´s

#53 Tack , ja där ser man. Då får du väl ge dig till känna om du får se honom igen då på någon utställning. Kan ju vara kul att få ansikte på de man "träffar" här.
/Marie
PS Han vet om att han är snygg den rackarn…..

Åhå vilken sööötis #54… Fullständigt underbar…
#55 Det ska jag göra! 

S*StarsHollow's Bounce, Svart smoke & vit.
…

Jag skulle gissa på ns 22. Lite för brunaktig för att vara paddfärg och kanske även lite för mörk att vara ambersilvertabby. Men det är ju bara gissningar, skulle vilja se henne live…. Lättare då tror jag.
Jag gissar samma som WesthKiowas. ns 22
//RolfH

Ja jag som äger katten för tillfället kan flika in
jag själv tror på ns22 med stark rufism… padda är hon inte. Men det roliga är hennes bottenfärg på ryggen, inte är den silvervit utan mer aprikos. På tabbymönstert på huvudet ser hon guld ut.. Det måste ju bero på att hon är starkt bärare på amber…?

Tror som du #64 Maria… men det ska bli spännande att följa hela den kullen. Lycka till med dem.
Här kommer farbror Eliot… en goa gubbe som vi parade med vår S*Runsvik's Katja och på så sätt fick igen alla våra (som börjar bli gamla nu) i en kull och från den kullen behöll vi S*Runsvik's Lovis.
EC S*Runsvik's Eliot ns 09 22

#65 Oj vilken vacker gubbe.
//RolfH

GUD VILKEN HANE(eliots)!!!!! har ni fler bilder på denna vackra katt!???:)

Hej! Loas#72… tusen tack för att du sa till att länken till vår hemsida inte funkade… nu har jag fixat till den.
Passar på att skicka med ett foto på Eliots syster S*Runsvik's Evita
//Kristin

hej, ingen fara, ville ju in och kika :) SUPPERfin hemsida och superfina kissar.. och vääldigt härliga bilder i fotogallerier! :) Jamie lee fastande jag speciellt för!! :) vilken kisse:) och Lovis.. och Evita :).. hehe skulle nog kunna fortsätta ett bra tag och räkna upp kissar.. så nu tar jag och slutar :)

#75 Bounce har blivit en riktigt vacker kille, Merlyn :)
//RolfH

Tack Rolf, ja jag är stolt över hur han utvecklats, han är numera kastrat.

Tack igen #74 Jamie är nog en av de vackraste katterna runsviks har fått fram och så hennes bror Jeff… alla har sin tjusning… och det är ju en positiv del i att vara uppfödare, att man tycker om det man avlat fram.

#80,82De är superfina..hela kullen!!:) förstår att du är super stolt över dom:)
Jaaa det är jag =))) Så roligt att det blev bra! Man blir så glad över att höra att andra gillar dem också för själv är man ju inte så lite partisk….

hehe förstår :) va bra, du SKA vara stolt över dem!! jag är nog inte ensam om att ha fallit för den kullen :) och de planer du har verkar ju oxå vara en super kombination! de blir nog oxå superfina bebbar .. :)
Han är en pärla Ciss Adonis…killade mycket i kattungetarmen Florinellas;)
Å tackar Ixatrixa!!
Din Titanic katt är bedårande =))

Vilken häftig bild Ixa… Mycket ståtligt 

#88 Instämmer helt… Årets bild#86… Gratulera fotografen
Efter att ha varit in ofta och hängt med på vad ni alla skrivit så har jag nu blivit medlem
Delar med mig av min silverkille:
http://hos.sandnet.se/tanja/sidor1/wildwoodsbensin.htm

snygg:)

#90 Ja han var jätte fin. Och dina andra katter oxå =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Välkommen Tanja#90… älskar din S*Wildwood's Besin
TACK Kristin!Det gör jag med=)

#96 Åh så fin han är "pappaVirus"
Länge sen jag såg han,ska han med till DÄK?
/tanja

Ja Tanja, han kommer att vara med på lördan och tävla i avel för kanske sista gången. Så han hade behövt sin vackra dotter, Ullis där.
/Pia

Det här är då min silverkille S*Madisons Glock Gamble, a.k.a. Max. (ns 09 24) I mitt tycke en riktig sötnos. http://emma.ayeon.org/pics/Max/MaxTux%20127.jpg

Åååå vilken liten älskling… #104!!! sööööööööt

åå!!det var en såå stilig kisse!:)verkligen! mer bilder på honom!
#110 Utifrån bilden skulle jag aldrig gissa på att hon vara Amber, jag skulle gissa på creme…

Oj Maria_a vilken liten söt nos=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#123 Åh, min snygga, underbara tjej! Hon är MIN

#126 GRATTIS till en liten skönhet

#128-129
Snygga grabbar! Pia
#127, Tackar! Hon är underbar och vi lääängtar!

Vilket härligt foto #139 på en vacker katt

#141… Lollo, henne kan du vara stolt över… vilken vacker silvertös
Hmmm, jag kommer på mig med att silver är ju hur läckert som helst… måste nog se om jag inte kan hitta en silverpojk till någon av mina tjejer.

#141 & #143 Tackar tackar!
Jag kunde inte låta bli att visa henne igen då fotot är så vackert =))

#146 sicken vacker bild och sicken katt

CH S*Vimmerskogens Emil NFO ns 09 24
Vår mysiga "knähund" 
fler bilder på honom och mycket annat:

kullar…