2 små pojkar

.

Åhhh så vackra cremepojkar
Creme Ninon kan du sätta adresslapp S*Small Legend´s på
Therese

#2 oki,,, klart… :-)
//Linda
Mums för Ninon!!! 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Creme Ninon är väldigt fin!
Susanna

Jaa Ninon ÄR väldigt fin,, Det skulle vara kul om någon uppfödare satte klorna i honom,, Men han och Cacao vill faktiskt flytta hemmifrån nu. :-)
// Linda

Snyggsötis grabbar,jag hade gärna tagit båda 2, hehe.Hoppas att dom finner sitt nya hem snart.
Kram Kram
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Ninon är en riktig liten läckerbit.

Mums säger jag igen om Ninon, gillar honom och ännu finare är han i verkligheten. I mina ögon finast i kullen
Ninon 

Håller med, båda är fina, men Ninon blev favo där, kalasfin
Han ser väldigt röd ut för att vara creme, men det kanske är bilden som ljuger 
Barbro

#3 Va snabb du är, vi ser med spänning fram emot paketleverans
Skämt åsido, Ninon är verkligen otroligt vacker och jag hoppas, precis som du säger att någon uppfödare "sätter klorna" i honom, vem vet jag kanske ska vässa mina på allvar, som sagt en mycket snygg kille.
Therese

#11 Han är creme. :-) Han kan dessutom inte vara annat.. Båda föräldrarna är Creme.. ;-) Men Jag håller med dej, han ser lite röd ut på bilden.
#12 Ja han är grymt snygg. Men du får la fundera lite.. :-)
//Linda

Idag kommer en familj och tittar på pojkarna.. :-) hoppas allt klaffar och känns bra.
//Linda

Åååå men va roligt,hoppas hoppas…
Kram
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Hoppas dom vill ha killarna då ;)

Håller tummarna Linda, vill dom ev ha båda?
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

nej bara en isåfall. :-)
nu har en annan oxå visat intresse, men då för Ninon.. :-) så vi får velan se hur allt slutar,, ;-)

#13 Jag hade inte kollat föräldrarna
, men nu har jag det och hade inte mammas färg stått, så hade jag gissat på röd eller rödsilver 
Fina är de, lycka till
Barbro

#21 Han / dom ÄR Creme, det är väl troligtvis bilderna som gör att dom ser röda ut eller iaf att Ninon ser röd ut. Han är inte röd, ej heller rödsilver, ej ens silver alls.
Tack, ja visst är dom fina.. :-)
//Linda

Dom är fina och Ninon är fortfarande favoriten. Hi hi, är det inte dax att städa bort julen nu?

hahahaha hörrö… ja jo,,, det har vi gjort.. men Hampus ville ha ljusstaken kvar lite,, så myckegt tycker han.. men jag tog bort den igor efter fotandet.. såg ju att det inte såg klokt ut.. ;-)
Jaaa du,, Ninon ÄR så fin..
//Linda