Hjälp med ny hemsida
Webbhotellet som jag gör min hemsida genom kommer att läggas ner den 20/3. Alltså är det superbråttom för mej att hitta ett nytt enkelt webbhotell. Tittat på era råd i en annan tråd och det lutar just nu åt one.com. Jag behöver färdiga mallar att använda, då mina kunskaper är i stort obefintliga. Men jag skulle vilja se lite exempel på hemsidor som är skapade i www.one.com med mallar, så jag kan se vad man kan göra.
Så snälla ni som har era hemsidor i detta system…vilka är ni, så jag kan titta på hemsidorna.
Andra som har hemsidor som är gjorda med färdiga mallar är också välkomna att ge tips förstås. Jag behöver ganska mycket utrymme. Min nuvarande hemsida har ett utrymme på 3000 Mb. Titta gärna in här www.missmikkus.se och säg vad ni tror att jag kan behöva. Jag är inte helt nöjd med det jag har idag och hade tänkt göra om hemsidan. Men att det skulle behöva ske så här snabbt hade jag inte räknat med.
Inte en kattsida, men orbygummiracingteam.se ska vara skapad i mallar hos one.com
jag har crystone,färdiga mallar och jättebra gratis telefonsupport om man behöver och allt på svenska! jag använder färdiga mallar och alla sorter kommer i 3 olika färger.
S*Winsnes Wilda

# 1 och 2
Tack för era svar. Har varit in och tittat på hemsidorna, som ser ut att fungera bra.
#2 Snygg design på din hemsida. Hur mycket utrymme har du på din hemsida. Såg att det fanns från 100 Mb upp till 2 GB på Crystone. Jag vet egenligen inte hur stort utrymme jag behöver, men i mitt nuvarande webbhotell har jag 3000 Mb och detta har utökats vartefter jag fyllt hemsidan. Är det så på andra sidor också? eller är det verkligen begränsat till tex 150 Mb?? och vad ryms i det tex? Måste fråga en okunnig fråga till här. Är 1 GB= 1000 Mb?
gå in här o läs,finns olika val. ja 1gb e 1000mb,jag har standard och verkar få plats ännu så länge iaf
. vet att sylvia på Litte L´s har crystone oxå med mer än mig på sin sida…
S*Winsnes Wilda