Era bästa hakor!
En snygg haka gör mycket för helheten, även om det bara är en av många detaljer. Som inte för den sakens skull behöver vara viktigare än andra.
Så, dela med er av bilder på era snyggaste hakor där hemma!
Ja jag har tråkigt, men jag är faktiskt sjuk och jag är väldigt förtjust i just fina hakor 

Håller med dig. En bra haka gör katten. Jag håller som bäst på att leta en hane med bl.a. bra haka. Antingen är de släkt eller så kastrerades de för en tre-fyra veckor sedan. Men jag har tid så hoppas någon snygg kille med haka dyker upp i den här tråden.
Jag har en snygg kastrathona med bra haka.
IC S*Nordix Kiwi
//Kristin

#1, #2 & #5 har ju jättefina hakor! 
mvh Malin

#14 Achanta är så vacker =) brorsna Frej hälsar =)

Härliga hakor :-)

#5 och # 19 var jättefina! Inte bara hakan, utan hela looken.

Tack! 

Här är vår blivande avelshane, S*Häxans Simsalabim 8,5 månad, på bilden 7 månader. Han är inte könsmogen än men idag har hormonerna vaknat lite på honom. Han har sprungit och skriket och velat öva på kompisen Tezz som är drygt ett halvår, hela dagen. Han har en hyfsad haka tycker jag, eller hur? //Kaisa

#25 Me like Mezzo 

Ja, Mezzo och pappa Mozilla är jättefina!

Åååh, vad fin han blivit Duden!!!! Han var så söt när jag såg han som liten, Maja
Tack Blankan! Jag ska snart hälsa på honom eftersom jag ska leverera hans bror dit, superkul! F'låt att jag snodde lite OT…

#36 Väldigt snygg haka och profil på den damen! //Kaisa

Här kommer en bild på min hona S*Nenya's Lady Mary van Tassel vars bästa egenskap är hennes haka!!!
Hennes avkommor har fått fantastiskt fina hakor.
// Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
En till på Mary…inte så mycket päls men väldigt mycket haka…hihi!
Tack för alla bilder, det är verkligen läckert med en bra haka :-)

#34: Ohhh Dude som var min alltime favorite!!!
#45: WOW!! Vilken enorm päls!!! *vill ha* :)
Här kommer en på S*Tam-Trion's Hubba Bubba - n 23. Son till Mary #42 #43. Mycket fin haka!

Hallå hej,, :-)
jag tycker oxå att det är snyggt med hakor, men--- inte för mycket. Då blir det nästan som en Maine Coon och vi har ju skogkatter.. ;-) Maine Coon är himla snygga oxå men… Hehe aja ni fattar.. ;-)
kram

jepp forstår og er enig.. en sterk hake, men ikke en dominerende..

precis.. :-)

Nyfiken på om det finns fler, nyare exempel på bra hakor?
Undrar om de andra kattforumen tex hittekatt och katter har trådar som handlar om hakor?
Är vi nördar eller är vi nördar.
Jätterolig tråd. Har inga bra bilder på hakor men återkommer ifall jag hittar någon - roligt att läsa och titta på bilder i alla fall

Numer pensionär i Nynäshamn

Vi e helt klart Nördar=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Kubiknördar tror jag bestämt
Numer pensionär i Nynäshamn

Har aldrig förr brytt mig om hakor, men tror jag fått haknojja
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus