Till helgen flyttar dom...
Jag har fått en extra vecka med de små i och med att de föddes på en söndag… men tiden går alldeles för fort. Fast vad jag förstår av kattungeköparna så går tiden alldeles för sakta. Så vi suckar på båda hållen,,,
Men Miyavi, Molly, Manzanera och Maximus kommer till helt underbara hem. Så jag önskar både kattungeköparna och de små lycka till. 
Fler foton på gänget kommer jag att lägga ut i morgon på vår hemsida.
S*Runsvik's

JAg kan bara säga MMMMMMMMmmmolly snart ses vi!! Kan inte fatta det riktigt men snart är det äntligen dax. Mat, en till låda, strömming/grädde (mmmm) leksaker och dylikt är inhandlat.. Men den roligaste att leka med blir nog kattkompisarna och sedan blir det hur mkt gos med oss som helst.
Nospuss till dig och dina syskon, vi ses snart…
Alexandra

Det är en jättefin kull Kristin som jag har följt vecka för vecka. Hoppas att få se någon av dem på riktigt längre fram/Susanne

Ja, verkligen en fin kull, önskar de nya ägarna lycka till och grattis till nyförvärven!

Ja jag förstår inte riktigt de där.. uppfödarna bara suckar tiden går så sakta.. men när jag vänta på min lilla hände de ju ingenting dagarna stod ju stilla.. men sen när dagen med stort D kom kändes de som de gått jätte fort.. ska jag inte vänta mera nu?? De är konstigt hehe..
Din kull är fantastiskt fin och jag hoppas få kunna följa de små även som äldre :)

Ja!! Tiden går för fort ibland. Helst när man har en kull kattungar.
De är vackra dina småttingar. Kul att följt deras uppväxt.
Mina har redan blivit 7 veckor, så det är inte långt kvar tills de flyttar för tiden går fort. De är ju dags snart för första sprutan..
Felica Fe är fortfarande kvar till salu, men hon är så vacker och mysig så det ska inte vara svårt att hitta hem åt henne hoppas jag.
Ha det så bra!!
Vilket underbart kort på underbara katter! /Sylvia
Vilket underbart kull… så vackra 

Åh vilket fin kort på dina ljuvliga bebisar. Jag förstår att det blir svårt att skiljas från dem.
Jag håller med dig. Tiden går alldeles för fort när man har en kull. Så är det bara.
Hälsningar Jeanette

Vilket underbart foto du har lyckats att få på din bedårande kull!!! Blir ju helt stum när jag såg det…
Tycker själv att det är lika svårt var gång det är dags för kullbild, bara att samla alla och försöka hålla dom stilla länge nog för att få en bild är näst intill omöjligt! Grattis till denna vackra kull! //Kaisa

#10 Ett tips, plocka försiktigt upp dem när de sover. Överraska dem, de är så pass yrvakna att de fattar inte vad det är frågan om. Ta något i litet skrammel handen för att fånga deras uppmärksamhet, det får inte locka dem alltför mycket.
Det var något lättare att fota dem nu när de är 12 ½ veckor än när de var 10 veckor.

Tack för tipset, ska prova det när det är dags nästa gång! Men man får nästan vara 2 stycken som hjälps åt då… //Kaisa

Lycka till barnbanen

#13 tack farfar Garion med familj, både två- som fyrbenta.
#12 Jag behöver hela min familj, vi är fyra stycken, jag fotograferar och de andra håller reda på kattungarna. Men de här sista gruppfotona var jag alldeles ensam, blev lite imponerad att kattungarna var så samarbetsviliga.
Nu har Miyavi åkt… han flyttar hem till halvbrosan Jimmy.

NU är hon ÄNTLIGEN hemma vår Molly!!
Jag tackar hela familjen Widmark för en trevlig dag och otroligt god mat!! Inte minst för den otroligt vackra katt som jag fått möjligheten att köpa.. Jag känner mig otroligt lyckligt lottad som nu har två så vackra skogkattdamer till framtida avel och utställningar.. Tassajara´s Amstel och Runsvik´s Molly…

Läste nyss mitt inlägg igen, jag låter helt euforisk vilket jag också är!!
Vilken vacker gruppbild på en helt bedårande syskonskara
/Maria
#8 Är det tomt och tyst hemma hos er nu… Bitterljuv känsla… Gratulerar de nya ägarna till sina nya familjemedlemmar och önskar alla lycka till!

Ja Ann, det är mycket tomt och tyst!!!
Vi satt hela familjen igår när Molly hade åkt och "hörde" på "tystnaden"… att man kan sakna de små så mycket och att de har fyllt ett så stort utrymme i våra liv. Lovis vår 7 månaders hona saknar dem. Så hon och mammma Telia lekte ganska rejält idag. Nu ska jag käka lite lunch och sedan gå ut i den fina hösten med någon av katterna… tror det blir Lemi. För nu när kattungarna har flyttat så ska vi försöka banta ned farmor Lemi lite.
Tur Manzanera (fotot) bor här i sundsvall så jag kan åka och gosa med honom lite då och då .
Oj, vilken duktig fotograf som har fått till det vackra kortet på en ännu vackrare syskonskara
! Jag önskar dem alla lycka till i sina nya hem!/Lena!