Grattis Amadeus
Idag fyller min underbara och snälla kille 3 år. Tänk vad tiden går fort.

Grattis killen på din fördelsedag..
men hm matte får nog allt fixa bilden på dej,, den gör dej inte riktigt röttvis.. ;-)
Puss på nosen
//Linda

Hipp Hipp Hurra!Grattis gosegubben på din 3-årsdag
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
**Grattis ***Grattis'***Amadeus alla vi i öringe sjunger & mjauuuumar

Grattis prinsen på din treårsdag!! Tänk att det är tre år sedan våra första frostviksbarn kom till världen! Mamma Thea lurade oss grundligt, visade inga tecken på att något var på gång. Vår dotter Erica var hen på lunchen för att kolla allt aalt var lugnt, men då låg det tre stycken småttingar där, bla syster Annsofie som var min stora kärlek. Jag har aldrig åkt hem så fort från jobbet som denna dag
.
Puss och Kram mormor

Grattis från oss med=)
#4: åhhhhhhhh…..*ler*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#4 Vilken underbar bild på prinsen, lite skillnad på storlek
.
Ja tänk vad tiden går jag minns det som det vore igår, kommer så väl ihåg att jag satt på föreläsning då jag fick ett mms från dig med en bild på mamma Thea och de tre som kom innan du kom hem på lunch. Självklart ett stort grattis även till vackra Ann-Sofie och resten av syskonen på födelsedagen!
Lilla Sunshine blir ju 4 månader idag på sin pappas födelsedag också.
Kram

#4 jag stavar som en kratta ibland, jag tror jag håller på att bli ordblind!!! Men det blir så i bland när man sitter på jobbet och hoppar från det ena till det andra.
Det ska ju naturligtvis stå så här; "Vår dotter Erica var hem på lunchen för att kolla allt allt var lugnt, men då låg det tre stycken småttingar där, bla syster Annsofie som var min stora kärlek. Jag har aldrig åkt hem så fort från jobbet"
Trevlig helg alla, nu ska jag hem till Amadeus lillebror som fyller ett år om två veckor!
Grattis Deus!
Grattis Amadeus

Amadeus tackar för alla grattis! Han skickar nospussar till er och extra många till mormor Gisela.