suverän kattleksak
Ali har hittat en favorit, han har lagt mössen på hyllan. Nu är det disksvampen som gäller!
Hahah, han blir helt tokig av den. Det är någon ni ska testa på era missar. Men håll det lite under uppsikt om dom börjar äta på den & ge dem en ny svamp såklart! Men jag kan nästan lova, ni får nog er ett gott skratt, om dom nu gillar det.
Mickis ~ www.redtailsartie.tk

Ha ha
. Ja oftast är det dom mest enkla leksakerna som är roliga. Själv har jag en hel påse full med leksaker och ingen av katterna tycker att de leksakerna är roliga. Men nu har dom hittat en bit papper, lite grövre, som är hur rolig som helst
.
Söt din katt är

Jaaa ibland undrar man ju varför man köper saker.. :-)
Spara mjölk "flärpar", disksvampar, deras eget hår som blir när man kammar, rulla ihop till en boll.. :-)
Sååå jaa iblend kan man ju som sagt undra varflr man köper.. ;-)
//Linda
#4,5 Men precis, man behöver inga dyra leksaker. Haha, ja mjölk flärpar är också en hit här hemma. ;) haha

har dock en kompis vars katt ått upp en hel svamp och var tvungen in på akut för operation, så var uppmärksamma på tendens till att katten äter svampen
#7 Jo precis, jag sa det, man får kolla så dom inte börjar käka på den. Jag är med när han leker med den så ingen skada skall ske:)

Själv vaknar jag ibland med disktrasan i sängen
och jag lovar, det är inte jag som lägger den där
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
# 9 Är du verkligen säker på det Kerstin? ;) hahaha, du kanske går i sömnen och hämtar disktrasan för att sedan gosa lite. Nejdå!…

#9 Haha, det där med disktrasan på mystiska ställen känner jag igen :P Undras just om disktrasor har egna liv när ingen ser….