Hemma igen från Herlev
Vi har haft en mycket trevlig helg i Danmark och fått se en hel del för oss nya katter, både danskar och Skåningar.
Jag fick med mej 2 IC katter hem. Black Bandit och Diva Dior. Diva blev även BIV och Nominerad. BIS gick till en Birma…eller kanske Ragdoll. Hade lite dålig koll.
Endast en skogis blev BIS vad jag vet. Det var i ungdjursklass, en söt liten hona.
Vad roligt, GRATTIS!
Dannmark är ju väldigt trevligt i sig och kan definitivt vara ett alternativ jag skulle kunna tänka mig framöver.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Grattis! Vad kul! 
Edgar hälsar Grattis till brorsan, han sittter här bredvid mig.

Grattis grattis, själv ska jag åka på Jyraks jubileumsutställning 28-29 mars, det ska bli superskoj 
Barbro

Grattis
till titlarna och speciellt titlarna ,lite extra till Banditen ,Pappa Maximus hälsar stolt

Gratulerer med 2 IC 

Stort grattis till framgångarna!
Grattis till IC x 2, BIV och NOM :)

Supergrattis, Lilly! Så roligt!
grattiskramar från familjen Vildhjärta

Instämmer med dom andra, ett stort GRATTIS till framgångarna i Danmark! //Kaisa

Stort Grattis! Vad roligt att det gick så bra
//Åsa

Tack alla för era grattis. Det är verkligen jätteroligt när båda katterna får sina cert, speciellt när man ger sig iväg så långt och dessutom på en en-certsutställning.

GRATTIS Lilly!
Till 2 IC katter Vad kuuuul! Och till fina Divas BIV och NOm.
Du måste ringa och berätta mera hur det var där i Danmark
Kram Anna
Grattis Lilly! Vi kommer och pussar på dem någon dag (och klämmer lite mer på kattungarna innan de flyttar).
Kramar, Malin
Grattis Lilly! Vad roligt att det gick så bra. 

Grattis till katternas fina resultat!

Grattis igen då Lilly till dina katters fina resultat! Det var kul att träffas som vanligt. Själv fick jag ju med mig en GIP hem Laterna Magica's Bazooka och Eärfalas Bixie med CAGCIB cert. Diva slog ju henne i NOMen efter svår beslutsvånda av Ulrice Wahl, tur att det var ni som knep det Lilly 
Tycker Danmarks utställningar är supertrevliga och bra ordnade, lite trångt i vissa burrader bara. Denna gången blev vi dessutom bjudna på smaskiga tårtor, kakor o vin
/Marie
Grattis till fina resultat och alltid roligt att höra om alternativ till Norges utställningar.
Numer pensionär i Nynäshamn

#17 Tack, ja enda kruxet är att man måste rabiesvaccinera, ordna med pass o avmaskning.
Men när man väl har gjort det funkar det kanonbra. Lite beror nog på vart man bor också. Har man som jag ca 70 mil till Norge och ca 30 mil till DK så då överväger det stort. Det blir billigare i längden samt att det hittills varit bra organiserat.
/Marie

Grattis Lilly!!Så kul att åka till Danmark och ställa!!//Lotta