Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 774 ggr
MissMikkus
0

Hemma igen från Herlev

Vi har haft en mycket trevlig helg i Danmark och fått se en hel del för oss nya katter, både danskar och Skåningar.

Jag fick med mej 2 IC katter hem. Black Bandit och Diva Dior. Diva blev även BIV och Nominerad. BIS gick till en Birma…eller kanske Ragdoll. Hade lite dålig koll.

Endast en skogis blev BIS vad jag vet. Det var i ungdjursklass, en söt liten hona.

Sissi
0

Vad roligt, GRATTIS!
Dannmark är ju väldigt trevligt i sig och kan definitivt vara ett alternativ jag skulle kunna tänka mig framöver.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Liljeknoppens
0

Grattis! Vad kul!  Skrattande

Edgar hälsar Grattis till brorsan, han sittter här bredvid mig.

rockringen
0

Grattis grattis, själv ska jag åka på Jyraks jubileumsutställning 28-29 mars, det ska bli superskoj Skrattande

Barbro

maximus
0

Grattis

till titlarna och speciellt titlarna ,lite extra till Banditen ,Pappa Maximus hälsar stoltGlad

Brita
0

Gratulerer med 2 IC Glad

Christina-S
0

Stort grattis till framgångarna!

[michaelalundgren]
0

Grattis till IC x 2, BIV och NOM :)

Mulan
0

Supergrattis, Lilly! Så roligt!

grattiskramar från familjen Vildhjärta

Mylingens
0

Instämmer med dom andra, ett stort GRATTIS till framgångarna i Danmark! //Kaisa

Vrethagens
0

Stort Grattis! Vad roligt att det gick så braGlad  //Åsa

MissMikkus
0

Tack alla för era grattis. Det är verkligen jätteroligt när båda katterna får sina cert, speciellt när man ger sig iväg så långt och dessutom på en en-certsutställning.

GoldenOracles
0

GRATTIS Lilly!

Till 2 IC katter Vad kuuuul! Och till fina Divas BIV och NOm.Skrattande

Du måste ringa och berätta mera hur det var där i DanmarkGlad

Kram Anna

Puzzle
0

Grattis Lilly! Vi kommer och pussar på dem någon dag (och klämmer lite mer på kattungarna innan de flyttar).

Kramar, Malin

Kattilaforsens
0

Grattis Lilly! Vad roligt att det gick så bra. Glad

Margona
0

Grattis till katternas fina resultat!

Fairyhearts
0

Grattis igen då Lilly till dina katters fina resultat! Det var kul att träffas som vanligt.  Själv fick jag ju med mig en GIP hem Laterna Magica's Bazooka och Eärfalas Bixie med CAGCIB cert. Diva slog ju henne i NOMen efter svår beslutsvånda av Ulrice Wahl, tur att det var ni som knep det Lilly Flört

Tycker Danmarks utställningar är supertrevliga och bra ordnade, lite trångt i vissa burrader bara. Denna gången blev vi dessutom bjudna på smaskiga tårtor, kakor o vin Skrattande 

/Marie

Margareta
0

Grattis till fina resultat och alltid roligt att höra om alternativ till Norges utställningar.

Numer pensionär i Nynäshamn

Fairyhearts
0

#17 Tack, ja enda kruxet är att man måste rabiesvaccinera, ordna med pass o avmaskning.
Men när man väl har gjort det funkar det kanonbra. Lite beror nog på vart man bor också. Har man som jag  ca 70 mil till Norge och ca 30 mil till DK så då överväger det stort. Det blir billigare i längden samt att det hittills varit bra organiserat.

/Marie

LottaC
0

Grattis Lilly!!Så kul att åka till Danmark och ställa!!//Lotta