Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 356 ggr
Vildfagre
0

Nu börjar det

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Janus Pilgrim är bokad. Klart jag är glad när en bra familj bestämmer sej men sen kommer tankarna att alla ska flytta och då känns det jobbigt. Sex veckor minst ska vi i alla fall få vara en jättefamilj. Slutar man någonsin att stå där med tårarna rinnandes. Förresten det vill jag inte för då ska man lägga av.  "Vem kan skiljas från vännen sin utan att fälla tårar"

mariamia
0

Grattis min underbara vän! Det klart att de tog Janus som är sååå fin & go! Idag hämtade vi Gudrun & Hilda, som verkligen har tagit husses hjärta i besittning! Vi hörs väl imorgon Laila!

Mia

Runsviks
0

Jag för står dig så innerligt … 

Vår familj har stora deppar helgen nu… det är inte roligt att skiljas från sina små underbara småtroll. Men samtidigt i dag när jag satt och berättade för kattungeköparen varför vi är uppfödare. Att det är när vi får bl.a. får feedback från kattungeköparna, då känns det så j**dra bra och jag känner att det här vill jag aldrig sluta med.

Att få ge andra chansen att få äga och uppleva den härliga katten som Norsk Skogkatt är.

Jag kan forstätta att nynna på låten….

"Jag kan segla förutan vind!
Jag kan ro utan åror!
Men ej skiljas från vännen min utan att fälla tårar."

SpinE
0

Jo, det är ju tvåeggat…men härligt med en bra familj så att janus får det bra !J

Vattungen
0

Javisst, Laila!Flört

Lika glad som man är över det nya trevliga hemmetHemlis Lika ledsen i ögat känner man sig vid tanken på att behöva skiljasGråter Vilket dilemma vi uppfödare utsätter oss för frivilligt …*ler stooort*Räcka ut tungan