utställningsanmälan
Hej! Jag behöver hjälp med utställningsanmälan till en kattutställning.
När man fyller i blanketten som man hämtat från sverak. Ska man skicka utställningsanmälan via brev eller kan man skicka via mail?
Ska man betala avgiften via internetbank, men själva anmälningsblanketten via brev?
Tack på förhand.
Har aldrig anmält en katt själv, därför jag är lite nojig.
/Mickis
www.mickiscattery.tk
Mickis ~ www.redtailsartie.tk
kolla vad din kattklubb har för regler det är dit den ska.på inbjudan står vilka upplysningar det ska va med och vart du sätter in.går bra via internet. Lycka till!!
S*Winsnes Wilda
Hej!
Om du är med i samma klubb som jag VRK så skriver du ett brev till utställningssekreteraren där du lämnar fullfakt för kommande utställningar.
Exempelvis så skriver du härmed befullmäktigar jag N N att ni fortsättningsvis har fullmakt att skicka mina utställningsanmälningar.
skriv under med namn ort och datum.
Om du har funderingar så kan du maila till utstallning@kattklubben.se så får du nog svar på övriga funderingar.
Lycka till!
Hälsningar Inger
# 2 Hej Inger. Nej jag är medlem i Nerikes kattklubb. Men saken är den att det är första anmälningsdagen imorgon och jag vill gärna vara i god tid. Så jag hinner nog inte skicka in fullmakt till nerk. Så jag måste skicka in anmälan via brev, tyvärr. Men jag ska fixa det där till senare utställningar.
tack tack
/mickis

Gör en betalning så att utställarklubben har pengarna på kontot imorgon. Anmälan ska hur som helst till din klubb först så du kan ju skicka med fullmakten på en gång. 
Lycka till!
Jessica

#3 Nerk kräver osso en fullmakt för att kunna anmäla via internet, du kan skicka via brev, men var noga med betalningen första dagen
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
# 4,5 Ja tack mina änglar! :) Jag gillar kattmänniskor, så himla mysiga. Ska skicka med fullmakten också. Har betalt utställningsavgiften nu så betalningen kommer in imorgon.
kram på er ni är guld värda.