Tack!
Jag vill tacka Skogkattslingan och alla mina kursare för en trevlig helg i Nyköping.

Tackar också för en trevlig helg med intressant information och trevliga kurs deltagare/Jessica

Jag tackar oxå.. Det var en mycket intressant kurs som många många borde gå.. :-)
Tack även till Ulrika som stog ut med oss.. ;-)
//Linda
S*Englaflickornas
Vill också tacka Ulrika och kurskamrater för en jätteintressant och rolig helg (var väl bara maten som fick minusbetyg). Den gav mycket för mig som nybörjare och förhoppningsvis lika mycket för er som är "gamla" och erfarna.
Ser fram emot fler sådana kurser! 
/Harriet
#3 En toppen helg även för en "gammal räv". Tusen tack Harriet för engagemanget.
Även jag vill sälla mig till tackkören! Tusen tack Ulrika för en mycket tankeväckande kurs och tack till kurskompisarna för bra utbyte av tankar och erfarenheter.

Jättebra arrangemang från dig, Harriet, och ett bra initiativ. Enda som jag tyckte var synd var att så få anslöt sig… Eftersom vi är så hemskt många nya uppfödare och även gamla "rävar" så borde ju sådana här sammanhang locka mycket folk, men icke.. Märkligt, kan jag tycka..
mvh Malin

Hej
den info och utbildning ni fick under helgen ,kommer den att komma åter ? eller kommer det något protokoll i tidningen ?
tyvärr så kunde jag inte komma pga att jag arbetade och semesterdgr växer ju inte på träden /Annette

Jag sällar mig till Tackkören än om jag inte deltog i Nyköping. Jag var med när samma föreläsningshelg ordnades i Göteborg. Och det var också kanon!! Det var inte många skogkattsuppfödarna representerade, tror det var 6st på lördagen och 5st på söndagen. Men dom kanske kan allt redan 
/Sylvia

Håller med Sylvia och vill också gärna ställa mig i Tackkören.
Det var en mycket lärorik och tankeväckande föreläsning med bland annat glada och livliga diskussioner.
Det var i MaineCoon-kattens regi vilka hade bjudit in medlemmar från Skogkattslingan samt även deltagare "utifrån".
En toppenhelg helt enkelt!
mvh, Ingela

Tyvärr kunde jag inte heller var där:( En anledning till att det var så få där, kan ju vara att sportlovet började den helgen.
/Maja