Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 496 ggr
Mindfields
0

Envisa katt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag antar att jag inte är den enda ägaren av en envis katt? Räcka ut tungan
Jag hade bestämt från början att idag går vi minsann inte ut, det blåser, det har säkert inte undgått er Flört
Det undgick Cactus.. på mitt allra mest pedagogiska kattsätt försökte jag förklara.. han fortsatta att mopsa, yla o kraffsa på fönsterna.. som om jag inte förstod honom.
Vi har en kattgård men jag ville inte att han skulle vara där själv en dag som denna, så det blev en runda i koppel idag!
Vi har inspekterat heeeela trädgården o han tyckte inte det blåste så farligt, men, med den pälsen hade jag heller inte kännt nåt nämnvärt Skrattande

//Malin

Mylingens
0

Haha…ja envisa katter har vi gått om här hemma. Och blåser det gör det ordentligt. Vilken vacker katt din Cactus är! //Kaisa

RolfH
0

Jag tror att det är genetiskt betingat att ALLA katter är envisa :)

//RolfH

vettan
0

Haha Malin sådan matte sådan katt??? mina har varit ute en stund men kom snabbt in igenGlad

Mindfields
0

#1 Tack Kaisa - han är min lilla pudding Flört

Jo det är ju så sant att de av naturen är envisa ;)

#3 Kan det vara så illa?? Eller är det så att HAN har smittat av sig?
Iaf så bidde han butter när jag fick släääpa in honom, det såg ut som jag försökte få tjuren Ferdinand in på arenan. Alla tassarna i o vrålbroms ;)

vettan
0

#4 Det skulle jag vilja se och stått där med min kameraSkrattande /Rosie

Mindfields
0

Rosei, det kan jag mycket väl tänka mig.. tur inte grannarna var ute, så slapp jag skämmas iaf *fniss*
Han älskar ju att vara ute, men ibland känner jag att vädret sätter stopp för det även om han inte håller med ;)