Köpt ny hona!!!
Jag måste bara få dela med mej av min glada nyhet, jag sprudlar av lycka! Jag har äntligen hittat min lilla hona som jag nu oxå har bokat, har letat så länge efter henne.
Hon heter S*Blecktrummans Wren och är 9 veckor gammal. Hon är en grupp 4-katt, (man är inte klok som köper ännu en grupp 4-katt hihi) men hon är så ljuvlig! Hon väger idag nästan 1300 g och har en grym benstomme, precis vad jag vill ha på mina katter. Så om ca 4 veckor åker vi från Malmö till Linköping för att hämta hem lilla Wren. Jag längtar…
//Kaisa
Hejsan Kaisa,
Många stora Grattis till charmtrollet. Det ska bli roligt att se vad Du har för planer med henne i framtiden!//Gunilla
Hej och grattis!

Grattis och lycka till med den lilla godingen!
**Grattis
**till den fina lilla trollisen.
ååå gratulerar!! Wren är jättefin ju!! Ser mycket lovande ut!!:)

Sicken goding
och vilken benstomme.Stort lycka till med henne..
/Pärlan

Grattis till honan, ser jättefin ut. Antar att det är S*Magoria´s Destiny som är mamma. Hon är syster till min Mums (Winger) så nu blir vi släkt

Gratulerar till tjejen!!! Hon ser jättefin ut!!! Visst é man tokig som köper grupp 4 katter, själv är jag en av dem

Grattis säger Blecktrummans Hermes och alla andra hos Fjellans

Grattis till snygg tjej… hennes pappa, Raven, gillar jag skarpt. Lycka till med henne.

Ah ha! Ja så var det ja. I vilket fall är hon jätte fin! Helt ljuvlig!

Jättefin tjej! Ser verkligen lovande ut. Skall bli spännande att se hur hon utvecklas. För det är ju det trevliga med skogisar; De blir bara vackrare för varje dag som går ;)

Hon är jätte fin Grattis o lycka till från oss=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Guuuuuud vilken skönhet
!!!!!

TACK!!!
Grattis till en jättefin tjej!

Grattis grattis, vilken härlig skogis looooook hon har…lycka till
p.s jag är inte ett "dugg" avis…

Spännande!!
Kör nu försiktigt på er väg till Linköping och så ser jag fram emot nya fina bilder på den lilla vackra damen
Lycka till!

Tack! Det ska vi…hoppas att blåsten lägger sej till imorgon bara. Det viner ordentligt om husknuten just nu… //Kaisa
Grattis till nya tjejjen. Hon ser jättefin ut :)
//RolfH