Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 2351 ggr
fjellans
0

Utbildning

Hej
tänkte tipsa om att det finns en kurs för kattägare/uppfödare på Pawpeds nu på svenska.Glad

http://www.pawpeds.com/pawacademy/courses/g1/g1info_se.html

skogisen
0

Det låter ju toppen!Kyss

Kram/Yvonne

kerstin2181
0

Tack för tipsetSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Labolina_73
0

Men det låter ju kanon,,, :-)

//L

SillyZones
0

Kanon, men hur anmäler man sig?

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Wirre
0

#4 jag undrar samma sak.

LittleL
0

Låter kanon men jag säger som tidigare…Var anmäler mig sig till denna kurs? /Sylvia

blondifire
0

jag vill oxå anmäla mig! var??

S*Winsnes Wilda

Guldeken
0

Låter spännande men det kanske behövs lite mer info om anmälning , kostnad, om det enbart är på internet..tyckte att det stod grupparbete.

kerstin2181
0

Jag vill osso veta mer, men hittar inget ang anmälan mm

SussieBuzzie
0

Jag hittar heller inget om anmälan eller kostnad, kommer kanske senare. Men det verkar ju som om det snart ska starta. Undrar också om det här med grupparbete… Hoppas det kommer mer info snart!

//Sussie

Kronängens
0

Jag har gått kursen. Man arbetar både enskilt och i grupp varje vecka. När jag anmälde mig (ca tolv personer har gått kursen) och platserna tog slut väldigt fort. Det fanns en länk man kunde trycka på tror jag, och så anmälde man sig till en av lärarna. Kursen kostar ingenting har jag för mig, men eftersom mitt minne inte alltid är att lita på kan jag ha fel, men den tar en del tid i anspråk. Kursen varar i sex veckor.

Kursen startar nog inte förrän nästa år, men håll utkik.

[michaelalundgren]
0

Låter super, den tänker jag anmäla mig till!

Miraklis
0

Kursen har ett preliminär datum på 6 februari. enl. Ulrika på Pawpeds.

Signe-Jonna
0

#11 Har man seminarier på nätet så man kan prata med varann eller sköts kommunikationen via chat?

Kronängens
0

Vi hade ett seminarie,  men tekniken fungerade sådär, sedan samtalade vi i grupper på det sätt vi ville, ibland blev det msn, ibland i kursens chat eller genom mail.

Kronängens
0

300 kr kostar kursen/utbildningen i år.

kerstin2181
0

Nu har jag anmält mig till kursen, och hoppas kunna komma medFlört anmälan har startat

Gyldenloeve
0

Jeg har også tilmeldt mig, så må vi se om jeg kommer med og kan forstå nok svensk til at deltage:-)

/Carli

SussieBuzzie
0

#13 står att den börjar 2 febuari

Har anmält sambon och hoppas han (vi) kommer med.

//Sussie

Miraklis
0

#19 som sagt var det ett preliminärt datum ;-)

Jag har oxå anmält mig!

Gyldenloeve
0

HURRA!!!! Har lige fået mail om at jeg er kommet med! De har udvidet så der er plads til 20 i stedet for 15! Ser frem til kurset samt dem der vil følge efter:-)

/Carli

Miraklis
0

Jag med! :-))))

Gyldenloeve
0

Tillykke, så kommer vi nok til at "ses" via kursetSkrattande

/Carli

Niffi
0

Kursen är full nu.

kerstin2181
0

Jag kom med, JippieSkrattande

Rhapsody
0

Hi hi, jag är också med! Jättespännande!

/Lena

bustrollet
0

Verkar ju vara toppen.Önskar min kattklubb kunde ha nått likn…

kerstin2181
0

#27 det är Pawpeds som anordnar den, alla för ansökaFlört denna gång är kursen fullsatt, men det kommer fler kurser

SussieBuzzie
0

Sambon kom också med!! Glad 

//Sussie

UncutDiamond
0

Jag har anmält mig så jag står på listan

Niffi
0

Man kan fortsätta att anmäla sig för att komma med i nästa omgång.
http://www.pawpeds.com/pawacademy/courses/g1/g1info_se.html

Kattilaforsens
0

Nu har jag också anmält mig.

Anneli_G
0

Nu har jag också anmält till nästkommande kurs.

Sagolika
0

Det har jag med.

LittleL
0

Jag anmälde mig visst för sent men jag står iaf på tur till nästa kurs:)) /Sylvia

West
0

Øv, jeg kom desværre forsendt igen, men har tilmeldt mig så jeg er kommet på venteliste. Vil bare havde det kursus Flört

blondifire
0

samma här…står på kö..Skrattande

S*Winsnes Wilda

Anneli_G
0

Nu har jag fått mail om att jag kom med på kursen!! Ska bli jätte roligt och lärorikt!! Lite typiskt är att jag ska bort en vecka till solen precis i början men jag hoppas att mina gruppmedlemmar kan ha överseende med mig så får jag jobba igen lite när jag kommer tillbaks!!

Ses på nätet!!

favoritkatten
0

Har också fått mail om kursen. Ska bli kul att se hur mycket man kan egentligen … hm… Hoppas att det blir lärorikt och en chans att visa vad man går för och att alla kan ändra sig…

/Cina

fjellans
0

Ni som väntar på att komma med i den kurs kan ju läsa lite på denna sida under tiden ni väntar
http://www.pawpeds.com/pawacademy/courses/genetics/index_se.html

favoritkatten
0

Hej Fjellans =)

Jag prövade länken men kommer inte någonstans… Gråter  skulle gärna vilja kolla mig själv…

MVH

Cina

ChopSueys
0

Jag vet att det är fullt på denna kurs nu….men har hört att man ska kunna sätta upp sig på väntelista till kommande kurser men jag hittar inte vart man kan göra det. Någon som gjort det kanske kan berätta?

fjellans
0

#41,Cina, hos mig fungerar den utmärkt, försök igen:-)
/Rita

fjellans
0

Det är samma anmälningssom redan fins där,, bara att fylla på
// Rita

favoritkatten
0

Hej igen… virusprogrammet tog det… funkar nu… Stora tack… har jag och göra i kväll… =)

/Cina

Niffi
0
fjellans
0

#45 Inte bara i kväll,,utan i flera dagar tor jag:-)

#42.Länken till kursen verkar trög just nu , men prova igen

Kattilaforsens
0

Tack vare nyförvärv av ytterligare kursledare kom jag med på PawPeds G1-kurs som startar 7 februari. Är det fler här som fått samma glada besked?Glad

LittleL
0

#48 Ja, jag har kommit med på samma kurs som du:)) /Sylvia

Guldeken
0

Jag skall oxå vara med G1 den 7 februari…skall bli intressant.

kerstin2181
0

Jag med, har betalat alla fallSkrattande

Guldeken
0

Då träffs vi nog vid chatten den 7 februari…om jag fattat rätt.

Kattilaforsens
0

#49, 50 & 51 Vad kul! Då blir det chatmöte för oss den 7e. Glad

SussieBuzzie
0

Börjar inte den omgången imorgon den 2:e eller är det den 7:e som gäller?

Sambon har inte fått någon info om när det startar. Är det någon som kommit med som fått nån info?

//Sussie

Arabella
0

Kurset starter 6. februar ifølge info på Pawpeds side. Det starter også et kurs 7. februar for de som kom med på ekstrakurset.

SussieBuzzie
0

#55 Tack ska kolla lite extra på pawpads sida. Jag vet iaf datum för kursstart Glad

//Sussie

lynxeyes
0

Jag har inte fått nåt mail… :((( Så jag har väl inte kommit med… :(

/ Sophia

kerstin2181
0

#53 blir det en tid utsatt? om man jobbar den tiden då? hm

MissMikkus
0

Hurra!!! Jag fick telefonsamtal idag från Eva Klingberg och jag har fått en återbudsplats på kursen som startar på onsdag 6/2. Wow, Skrattande så spännade och kul det ska bli.

favoritkatten
0

jag fick tiden med mail idag till kursen som startar den 7:e. Fick även inloggningsuppgifterna. Ska bli dökul… hoppas att allt blir så bra som jag hoppas Skrattande.

ha en skön kväll i kylan brrr

Cina

Kattilaforsens
0

# 58 Jag fick två mejl. Ett med uppgifter om kursen, när chatmötet börjar etc och ett med inloggningsuppgifter. Om man jobbar får man väl mejla kursledarna och höra vad man ska göra.

kerstin2181
0

#61, jag har mailat, för jag jobbar imorgonGråter men inget hört

Gyldenloeve
0

Jeg har fået samme emails som #61 og så har jeg spurgt Peter Olsson om jeg evt. kunne få mulighed for at lave mit password om. Han sendte en mail i dag, så nu har jeg lavet mit password om til et der er nemmere at huske for mig:-) Har lagt præsentation ud i forumet i går:-) Glæder mig rigtig meget til kl. 19 i morgen aften!

/Carli

UncutDiamond
0

Kul! Det ska bli spännande att delta i kursen i morgon.

/Theresa

SussieBuzzie
0

Den börjar kl.19 ikväll, och då sitter jag och sambon redo framför datorn (fast att det bara är sambon som är anmäld) Glad

//Sussie

kerstin2181
0

Är det någon som kan ta info om vad som händer ikväll till mig? jag har inget hört än, och jag jobbar ju till 21,15Gråter

kerstin2181
0

Oh ingen som skrivit vad dom tycker? jag ångrar mig inte att jag gick med, hjärnan får arbeta, och jag tycker det är en kul och mycket intressant kurs, hoppas bara jag klarar det, mitt självförtroende, såldes nog när jag var litenGenerad

MissMikkus
0

Jag är ju också med på kursen. Roligt sätt faktiskt det här med internetkurs. Tycker det fungerar bra och hyfsat lätt att använda sig av alla funktionerna också. Så hittills är jag en glad och nöjd "student" Men jösses vad snabbt veckorna går när man ska hinna med att lämna in uppgifter hela tiden.

Ps. den här veckan är Kerstin min gruppledare.

kerstin2181
0

#68 ha ha, säg inte till nån, att jag är kassFlört hade inte en aning att det var duSkrattande

Mylingens
0

Tycker oxå att det skulle vara jätteroligt att få vara med på kursen, suck. Men jag har köpt en intensivkurs på bilskolan så jag pluggar teori för fullt nu och det får räcka med en sak i taget. Man är inte 20 år längre så man får va glad om man klarar av den ena saken i alla fall. Men förhoppningsvis kommer där fler kurser…. //Kaisa

Kattilaforsens
0

#69 Jag går på torsdagar med Theresa och Sylvia m fl. Jag trodde faktiskt att du skulle gå med oss Kerstin.Glad

LittleL
0

#71 Jag trodde det sammaFundersam /Sylvia

kerstin2181
0

#71*72=) sötlökarFlört

Singo-Torpet
0

Jag fick också en plats men vi börjar inte förs i mars 26 tror ja är iaf på torsdagsr.. vart hittar man chaten??