Månadens katt-Mars bidrag
Då var vi på banan igen med den ny bidragstråd. Denna gång ska temat vara "I vinterskrud" och då får man tolka det precis som man vill ;-)
Som vanligt är det ett bidrag per medlem som gäller samt att bilden ska innehålla en eller flera norska skogkatter förstås.
Så fram med kameran eller så rotar ni igenom gamla bildgömmor på jakt efter just ert vinnande bidrag!
Eftersom denna bidragstråd startar sent i månaden blir det mindre tid än vanligt att komma med sina bidrag eftersom vi låser tråden som vanligt den 25 i månaden.
Mvh/Jessica, Sajtvärd
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

IC S*Myselisia´s Mango

S*Lynxeye`s Satin Silver fs i alldeles egen vinterskrud
på vinterpromenad
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Vet inte om vi Medarbetare får vara med, och får vi inte det, så är det bara att plocka bort mitt inlägg ;)
IP S*Glömstaskogens Cypern, NFO f 09
I full pälskondition.
Eftersom det är jag som sköter röstningen ser jag inget hinder att ni som Medarbetare är med i tävlingen. Själv deltar jag dock ej
S*Animaniac's Treat me Nice

IC S*Millenniums Hilton & S*Millenniums Sony tävlar i isdans!

Hejsan!
här kommer en bild på min första skogkatt som heter S*Okeechobee's Geoffrey kanllas Jeff han är född 1995
och den 5mars fyller han 14 år hans pappa heter (N)Veslefrikk's Tobias
han har en väldigt speciell stamtavla se min hemsida under kastrater

Här kommer mitt bidrag med S*Hemstakatten's Muhammad Ali 9 månader. Så vacker!
Mikaela Petersson
http://www.mickiscattery.tk
Mickis ~ www.redtailsartie.tk

Nu låser jag tråden för fler bidrag och rösting inleds. Röstar gör du genom att skicka ett pm till mig med inläggsnumret på det bidrag som du valt. Varje medlem får rösta en gång.
Mvh/Jessica, Sajtvärd