Vakre barnebarn
Titta på disse vakre skogisungene 12 uker gamle
http://gisele.tinel.club.fr/chats_fr/portees/portee4s12.htm
De er mine barnebarn etter GIC (N) Fiskerjentas Smultron. De er i Frankrike og jeg synes de er så utrolig vakre, så jeg må vise dem til hele verden
Otroligt vackra ungar! Kraftiga och väldigt snygga. Jag förstår om du är stolt!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Ja du, Ellen! Vekligen vackra! Jag vill ha den röd/vita hanen! Gud va go han såg ut!!!
ååå herregud det er noe av det vakreste jeg har sett av NFO ….wowww :-)
Den stolte farmor takker!
Ja, jeg har faktisk lurt på om jeg skal begynne å spare lite penger for hun skal gjøre om denne parringen til neste sommer….
men det er utrolig dyrt å kjøpe fra Frankrike da

Oj Jisses… Blåsippan *vacker* Bringebear *pudding*
Förstår att du är stolt över dem!!
//Malin
Blåsippa er min favis og 
Hun minner meg også mye om deres rette farmor, som jeg tyvärr har mistet

Gud vilka vackra katter dom är precis i min smak.. nu ska du allt sträcka lite extra på dig så kanon fina är dom

#4 Jag har precis köpt katt ifrån frankrike, 700 Euro UTAN frakt.
Det var otroligt vackra kattungar, förstår att du vill visa dem för hela världen Ellen 
Bringebaer & Blåsippa fick mitt hjärta att banka lite
extra!!!

Ojoj vilken underbar kull. Väldigt vackra katter, man vill ha dem alla. Den röde hanen är riktigt snygg=)) Grattis till så fina barnbarn=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Jättevackra kattungar!!! Favoriten är Blåsippa, en riktig sötnos. 
//Katarina
Ojoj så vackra dom är, det är en fröjd att se så otroligt fina kattungar, jag förstår att du är mycket nöjd, GRATTIS:-)
/Lisbet

#9 Oj då fick du de billigt.. Jag har hört dom som köpt för 900Euro + att de flugit och hämtat kattungen

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så fina
Superfina kattungar.
Susanna
Verkligt fina "barnbarn" du har. En verkligt lyckad kombination. Jag gratulerar och önskar dej fortsatt framgång.
WOW! Stort grattis! Vilken tur att jag inte skulle dit och välja, det hade kunnat sluta med att jag kom hem med en fyrklöver! // Maja
Sååå söta. GRATTIS :)
//RolfH
Jag kan bara instämma med alla föregående talare. Wow! Vilka supersötingar!

Jag fick ju klämma och känna på dem alla.
Jag tyckte mycket om tjejerna//Lotta

Suk de er bare for skønne, suk
Du er heldig som har fått pussa på dom
Var mysiga også?

Jo visst var de härliga!tjejerna hade så härliga färger.Jag höll ju mest på med "min"kille.Blåsippa var ju iallafall en av mina absoluta favoriter.Gisèle hade nog svårt innan hon bestämde sig helt och hållet.De var mycket trevliga också,lugna och fina.
Ja, jeg vet det var svårt for henne. Hun mailade om det til meg.
Så jeg er nog lite skuld i at hun valde Blåsipa. Jeg sa at jovsst er BRudelys fint typad. Men uttrykket til Blåsippa er en sjeldenhet. Hun er jo som sin farmor

#14 Ja, det tycker jag med, hade hört innan av en Holländsk uppfödare att en Fransk kisse kostar ca 14 000 SEK 
Så jag är jättenöjd!!!