Ska bara gnälla lite...
…för jag hinner inte med att kolla alla inlägg. Det innebär att jag ibland missar att hälsa nån ny välkommen och ibland missar att nån fått ungar, tagit titel eller annat skoj. Inget kul att upptäcka att man missat en del…så nu vill jag passa på att säga VÄLKOMMEN och GRATTIS och LYCKA TILL, till alla jag oavsiktligt missat! // Maja

Hej Maja!
Du är inte ensam om att missa, men med tanke på hur många medlemmar vi är så
missar åtminstonde jag alltid någon.
Så jag håller med Maja…
GRATTIS och Lycka till till alla som även jag har missat
//Kristin
Jag missar också en hel del, så välkomna alla nya och lycka till med alla små kissar!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Bra Maja! Jag sällar mig till denna gnälltråd och säger detsamma som #1, #2 och #3.

Här är en till som kommer in i skaran 
Välkommen, grattis o lycka till alla som jag missat 

Detsamma säger jag oxå// Rita

Jag får oxå sälla mig till skaran och säga välkommen och grattis osv till alla jag missat.
/Pia

Jag oxå! Jag har dessutom en annan hobby som tar JÄTTEMYCKET tid och som jag är medlem i ett forum i. Måste dela tiden mellan dem… Just nu har det varit mycket katter ett tag så nu blir det annat en stund! Rätt trevligt att kunna växla 

Jag får också säga:
Välkommna, Grattis till alla söta bäbisar och Grattis till alla som fått bra resultat på utställningar. 
Hoppas att ni kommit på att man kan prenumerera på trådar som man tycker är intressanta. Då sänts inlägget i ett mail till dig.
//RolfH
Även jag sällar mig till skaran som säkert missat något…
Numer pensionär i Nynäshamn