Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 303 ggr
Bengan
0

Husdjursmässan

I sollentuna är i början på nästa år. Lägger ut en länk så att ni kan se vad som kommer att hända. Det finns inte så mycket konkret än, men det kommer väl närmare mässan. Någon som varit där och tycker den är värd att besöka?

http://www.sollentunaexpo.se/default.asp?id=3105

Mvh Bengan

Loas
0

Jag har varit där flera gånger.. :) jag tycker den är bra:) förra året var det dock alldeles för lite katter!! iår kanske det blir mer.. det är ju bara att maila och fråga, det gjorde jag förra året. Vad som blir roligt detta år är att min klubb top cat ev ska ha klubbmästerskap samtidigt!! det ser ja fram emot :):)!!

Majamaloss
0

Jo, jag har varit där men inte ställt ut nån katt. Jag tycker att det var alldeles för rörigt och många små barn som i rent oförstånd petade i kattburarna. En del föräldrar verkar tro att det är nån form av mini-skansen och att katterna är allmän egendom. Visst finns det många föräldrar som tar ett självklart ansvar för hur ingående barnen "tittar" men jag har sett alldeles för många exempel på motsatsen, tyvärr. // Maja

EddaM
0

Nej jag har inte varit där men har varit på den som finns här i Karlstad=) I år hade jag med mig mina långhåriga huskatter, tyckte det var trevligt o fick svara på många frågor om huskatts bevisen o lite om utställningar för huskatt med. Och så fick man ju träffa människor o katter från klubben. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z