Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 651 ggr
Eithels
0

Norrköping 22/10

Vilka kommer till Norrköping 22/10? Vi skall dit med vår S*Milda ma Tildes Klara Solgull samt vår PR S*Swingcat's Epcot C. Epcot kommer dock bara att vara där som "sällskapskatt"… Jag missbedömde lite i planeringen av utställningar och betalade en för mycket… Men han kommer att sitta hos oss i alla fall!

/Therese

WesthKiowas
0

Jag kommer dit men Babben, Jippi och Czack. Detta blir sista utställningen för i år för förhoppningvis ska jag ha kull i mitten av November och då åker jag ogärna på utställning.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Bengan
0

Vi kommer med Amiz & Buzzy.

Mvh Bengan

Bengan
0

Har alla "trimmat" katterna till påsöndag? Glad

Mvh Bengan

WesthKiowas
0

Tog precis upp dem ur badet! Skrattande Så nu är resten upp till högre makterFlört Ni som ska dit får gärna komma och hälsa om ni känner igen mig, jag vet ju inte hur ni ser ut så skulle jag inte hälsa på någon så beror det inte på att jag är högfärdigSkrattande

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

Mylingens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har en kattungeköpare från Mjölby som ska med S*Mylingens Rowena (en helvit tjej) till Norrköping på söndag. Jag kommer att sitta här hemma med mobilen framför ögonen och vänta på samtalet eller SMSet om hur det har gått. Jag är jättespänd!

Lycka till alla ni som ska dit! //Kaisa

Ps…S*Mylingens Rowena är månadens katt hos Linköpings Kattklubb!

akickia
0

Vi ska dit med våra två bäbisar och mamma katt =) Blir kattungarnas första utställning så det ska bli mycket spännande! Kul oxå att se hur mamma katt, Lycka, har utvecklats efter kullen, hon har verkligen fått tyngd som hon saknade innan.

majaj
0

Hej!

Jag ska inte ställa ut men jag ska dit och titta. Roligt att en vit tjej ställs ut. Henne måste jag titta på!

Ska se om jag får låna Min Kamera?

Jag håller tummarna att det går bra för alla katter.

Jag kommer att ha på mig en grå sweatshirtjacka. Det står S*Datolitos på ryggen.

//Maja

offsides
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Vi kommer med S*Izawathas Zhanis vår svartsköldpadd och vita hona, samt kommer en kattungeköpare med Offsides När Vi Två Blir Ett och han är rödtigre och vit hane

Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

AngelicaT
0

Hur har det gått i dag då? Berätta!

WesthKiowas
0

Det var en trevlig utställning och jag träffade några från forumet, det var skoj. 

Resultaten var följande:

GIC S*Ewkala´s Jippi CACE

CH S*WesthKiowa´s Babben Larsson CACIB

CH S*WesthKiowa´s Bullen Berglund CACIB

S*Florinella´s Czack Gyllenlack Ex1 av 4st, BIV U-J, NOM med 2 röster.

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

Bengan
0

Vår S* AsKett`s Buzzy the Fuzzy blev EX 2. Vår andra katt som vi hade med, S* Datolitos Arween tog sitt CAGPIB och blev nominerad. I panelen var det dock stopp. Vi är nöjda med dagen.

Mvh Bengan

EddaM
0

Åhh vad kul för er att det gick så bra=))) Grattis grattis=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Sisikarlstad
0

Än en gång får man GRATTA Er "alla" till ERA fina framgångar HIPP HIPP HURRA!!!!!Kyss

offsides
0

Det var en väldigt trevlig utställning även om en och annan galen tennisspelare vrålade till då och då…;)

Vår lilla ögonsten Lycka (Izawathas Zhanis) tog sitt cert och blev Internationell Champion.

Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

Ixatrixa
0

Fick Ex 1 på mina tjejor och var o vände i nomineringen*skratt*

blev lite arg för att vi var tvungna att ta fram katterna lååååååååångt innan de skulle upp och att assistenten inte fixade när det var en fräsig katt bredvid mig. Grrrrrrrr

Annars var det en lugn och välordnad utställning….lite trångt framme hos domarna kanske om man skall vara svensson gnällig.

Kajsamatte
0

Vi hade vår kastrattjej med oss: PR / GIC S*Skogsälvans Nattviol och hon fick sitt CAGPIB (är nu stoppad i Sverige…) och blev nominerad! Där tog det stopp.

Det var en väldigt lugn utställning för vår del, bara en katt med och inget jobb och inte gå assistent. Jobbar i sekretariatet på Birkas utställningar och går assistent ibland.

Satt dessutom i buren bredvid Bengan (upptäckte jag nu :-))

/ Lena

Bengan
0

#16 Där ser man, misstänker att du hade en skjorta med Birkas logga på ryggen. Glad

Mvh Bengan

Kajsamatte
0

#17 Japp, det var jag!  Glad

/ Lena

Bengan
0

Länk till resultatlista

http://ostkatten.com/utst21_10_06/Resultat_sondag.rtf

Mvh Bengan

akickia
0

#14, komiskt =) Vår katt Tidernas Lycka fick även hon sitt CACIB och blev Internationell Champion!

Bäbisarna fick bra bedömningar men hankatten fick hård konkurrens, bland annat av Vimmerskogens vackra kattungar, så han blev Ex 4. Honan blev Ex 1, men slagen i BIV av 2 månader äldre missar :/

Men vi är ändå nöjda, Lycka blev som sagt IC, och vi fick visa upp kattungarna som skötte sig exemplariskt och var sociala och söta precis som de ska =)