Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 31-om-sajten-om-ifokus
Läst 880 ggr
Saffran
0

är det bara jag som inte ser?

Jag kan inte öppna nära hälften av alla inlägg här inne. Det blir bara vitt och ibland står det att "one item remaining" men även om man låter den tugga på så händer ingenting.

Trist!

jag surfar på jobbdatorn och har inga problem annars att öppna stora filer eller så, men här på sidan verar det mesta köra ihop sig. Är det fler som har dessa problem?

kerstin2181
0

Har jag aldrig varit med om, trist

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Saffran
0

Ja, det är ju uppenbart att det inte gäller alla eftersom jag ser att det är folk som svarar på de inläggen som jag inte ens kan öppna.

Jag vill också se…..

Labolina_73
0

Prova att scrolla neråt,, ibland och på vissa av sidorna och på vissa datoren visas alls längre ner, så prova att scrolla en bra bit.

MVH Linda

Saffran
0

Ha!

Jag provade och visst har du rätt.

Här har jag suttit och "surat" för att jag inte kan gå in och ta del av allt som skrivs på forumet och så fanns det där …bara lite längre ner.

*Bockar och bugar* TACK!!!!

[michaelalundgren]
0

Om det är så, kan det antingen vara att du har fel upplösning på din skärm, eller någon bugg.

Får du problem igen, så prova skriv in på support iFokus. Så kan dom hjälpa dig där, samt se om det är ett generellt fel.

WesthKiowas
0

Det måste vara en bugg för jag har haft så sedan det nya utseendet på forumet. Det är mycket irriterande och det verkar vara ett fel som ingen gör något åt.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

kerstin2181
0

Ah du menar så, det har jag ofta, och trodde det var för att vissa bilder är så stora, så dom inte får rum i det översta fältet så att sägaSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

SirMaxwells
0

Jag har frågat dom på supporten om detta och dom svarar bara att man ska uppdatera sitt IE/Opera eller vad det nu är man har… jag kan inte läsa ett enda meddelande ordentligt, jag kan inte svara på mina (privata)meddelanden utan måste starta nytt varje gång för jag har ingen skicka knapp när jag ska svara….. och dom kommer inte göra något åt detta problemet trots så väldigt många är drabbade av det.

WesthKiowas
0

Dåligt att de inte hittar buggen istället för att skylla på att man ska uppdatera hit och dit!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

SillyZones
0

Tråkigt att många har problem. Hoppas verkligen att buggarna blir fixade. Det som jag har fått mig sagt är att de lanserade den nya versionen för tidigt innan alla buggar var riktigt fixade för att den gamla versionen var så seg, och alltså prioriterades snabbheten.

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt