Tips inför utställning!
Jag är jätte sugen på att ställa ut min vackra skogis hane, men jag har noll koll när det kommer till utställningar… har varit och tittat på en utställning för ett tag sedan, men jag blev bara ännu mer förvirrad efter detta! Är det någon som har några bra tips och råd?? 
Hej
Du kan ju alltid läsa på Cornells sida, där jag ahr berättat om våra två utställningar hittills, jag har även lagt in lite bilder och information om bedömningar mm.
Men mycket mer kan du läsa på Sveraks sida om utställningar, sök i vänstermenyn på Utställning!
Kan säga att jag tycker det är kul, ska på utställning i december igen, samt planerar för 2 st i februari…*S*

Först så måste man ju vara med i en kattklubb. Sedan måste man vaccinera katten. Man måste sy/köpa el låna ett burskynke. Är man med i en sverak ansluten klubb kan man gå in på SVERAKs hemsida o dra ut anmälnings blanketter som man sedan fyller i o skickar till den egna klubbens sekreterare. Tänk på att anmäla tidigt för utställningarna blir snabbt fulla. Några dagar innan du skall iväg så kan du bada katten. Själv badar jag katterna två dagar innan o jag använder yes diskmedel som jag tycker funkar bra men vi som ställer ut använder olika saker nästan allihopa. Man får pröva sig fram. Sedan får du absolut inte glöma att ta med dig en stol för det är verkligen inte kul att få stå upp en hel dag.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z