Snöbilder!
Inatt drog snön in över Skåne och för oss som bor i norra delen har det kommit ca 1 dm snö och nu snöar det för fullt igen. Det är så vackert, det är vitt så långt ögat når! För min del så ska jag inte jobba igen förrän på fredageftermiddag så jag är hemma och myser i vintervädret! Jag var ute och tog några härliga vinterbilder som jag vill dela med mej av. Är där fler som har varit ute med kameran så dela gärna med er till oss andra!
Första bilder är på My som ligger där inne och tittar ut och undrar vad jag sysslar med där ute i kylan.//Kaisa

underbara bilder från er båda!! tänk om det kunde bli så här,men i gbg härskar slasket
..
S*Winsnes Wilda

Vilka fina bilder, och vilka vackra katter i full päls som du visar upp. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Hihi.. men gud så fina bilder!
Vilka mysiga bilder. Som vykort och fina katter förstås 

Visst är det underbart med snö:-)

#12 allvarligt talat, nu vill jag nog snart bli hembjuden till dig
, har du Islandshästar med? oh det underbaraste som finns, att vara ute och tulta runt på, brukar bli öm i baken dagen efter, men det är det värt
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

SUCK, vilka underbara paddor, tänk vad vackra dom är
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Helt underbara foton… vi har så kallt att ingen vill vara ute. 

#17 Kerstin, givetvis är du hjärtligt Välkommen hem till oss, du får komma när du vill, men jag föreslår maj månad som är bara såååå underbar. Då kan vi ut och rida i de liljekonvaljsdoftande skogarna, förbi de små sjöarna, genom blommande ängsmarker, ja nu längtar jag och säkert många med mig efter lite sol och värme.
Vi har två snälla och trygga islandsvalacker, Sokki från Helenelund som är 13år, och Mói från Trottagård som är 6år
Kram Therese

När man såg de här bilderna kändes det plötsligt helt okej med snö och vinter
#15 Den snögubben hamnar änna i samma klass som min Granbock!
/Helena

#22 Du Hillepiller, hur kan du säga att min fina snögubbe liknar din bock
jag har faktiskt tagit ditt foto på bocken från Lottas blogg och sparat och när jag är deppig tar jag fram det fina fotot och då blir jag glad igen hihi…
Kanske skulle skapa en tråd med bilder man blir glad av
#22 Nejnej, jag sa att den hamnar i samma klass…Men vi kanske skulle ha dom sida vid sida??
Du e la för söt som sparat Bocken! Själv kan inte heller låta bli att le när jag går förbi den! …å jag log väldigt brett när jag såg din snögubbe!
/Helena

#27 Varje gång jag går förbi min snögubbe nu så ler jag och tänker på din bock
Hihi.. mysiga bilder!
Hehe det ser ju ut som hos mig uppe i Jämtland!! Jättefina bilder!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt