Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 2821 ggr
Mylingens
0

Snöbilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inatt drog snön in över Skåne och för oss som bor i norra delen har det kommit ca 1 dm snö och nu snöar det för fullt igen. Det är så vackert, det är vitt så långt ögat når! För min del så ska jag inte jobba igen förrän på fredageftermiddag så jag är hemma och myser i vintervädret! Jag var ute och tog några härliga vinterbilder som jag vill dela med mej av. Är där fler som har varit ute med kameran så dela gärna med er till oss andra!

Första bilder är på My som ligger där inne och tittar ut och undrar vad jag sysslar med där ute i kylan.//Kaisa

Mylingens
0

Här bor jag! //Kaisa

Mylingens
0

Utsiktsbild från köksfönstret…

Mylingens
0

Här tittar en av grodorna från dammen ut genom all snö…

Mylingens
0

En lite kul bild på en av mina oljelampor som står längs med trädgårdsgången…

Mylingens
0

Här är en bild på mitt förråd som till sommaren ska bli en gäststuga! Så har ni vägarna till skåne någon gång i sommar så är här plats till både er och era katter!

Mylingens
0

Här kommer sista bilden som är tagen från baksidan av huset och där man ser katternas utebur. //Kaisa

vettan
0

Underbara bilder Kajsa!Skrattande
Mina katter blev som småbarn igår när det började snöa o idag har de varit ute o busat.Skrattande De är ju inte vana vid så här mycket snö o det är så roligt när de leker i snön.
Först ut är ju busfia nr 1 S*Rotvältans Jamaica blue mountain

vettan
0

Kastrathanen kan ju inte visa sig sämreSkrattande
GIP S*Oxiekullars Ceasar

vettan
0

Och S*Rotvältans SaffranGlad

blondifire
0

underbara bilder från er båda!! tänk om det kunde bli så här,men i gbg härskar slasketRynkar på näsan..

S*Winsnes Wilda

EddaM
0

Vilka fina bilder, och vilka vackra katter i full päls som du visar upp. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Turill
0

Så här ser det ut precis nu i norra Karlshamn, helt underbart med snö säger Moí från Trottagård, en av mina goa islandshästarKyss

Mvh Therese

[Puppan]
0

Hihi.. men gud så fina bilder!

Sol-Mone
0

Vilka mysiga bilder. Som vykort och fina katter förstås Glad

SirMaxwells
0

SirMaxwells
0

Visst är det underbart med snö:-)

kerstin2181
0

#12 allvarligt talat, nu vill jag nog snart bli hembjuden till digSkrattande, har du Islandshästar med? oh det underbaraste som finns, att vara ute och tulta runt på, brukar bli öm i baken dagen efter, men det är det värtFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

kerstin2181
0

SUCK, vilka underbara paddor, tänk vad vackra dom ärFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Runsviks
0

Helt underbara foton… vi har så kallt att ingen vill vara ute. Obestämd

Turill
0

#17 Kerstin, givetvis är du hjärtligt Välkommen hem till oss, du får komma när du vill, men jag föreslår maj månad som är bara såååå underbar. Då kan vi ut och rida i de liljekonvaljsdoftande skogarna, förbi de små sjöarna, genom blommande ängsmarker, ja nu längtar jag och säkert många med mig efter lite sol och värme.

Vi har  två snälla och trygga islandsvalacker, Sokki från Helenelund som är 13år, och Mói från Trottagård som är 6år

Kram Therese

darkisen
0

När man såg de här bilderna kändes det plötsligt helt okej med snö och vinterGlad

Hillepiller
0

#15 Den snögubben hamnar änna i samma klass som min Granbock!Tungan ute/Helena

LittleL
0

S*Little L's Ben Hur är här och hälsar på, och då passade jag på att fotografera honom i rastgården. Vi har inte så mycket snö som ni andra men det är vitt ute iaf:)

/Sylvia

LittleL
0

Hans pappa, IC S*Monastery Bay's Night Train, alias Nitte, gillar också snön. Man kan göra bollar som man kan leka medSkrattande

/Sylvia

LittleL
0

S*Zygot's Lina Norrsken är mer skeptisk till allt det vita som är kallt om tassarna. Hon är en fin Dam, så hon vet att tassarna ska man hålla rena och torraFlört

/Sylvia

SirMaxwells
0

#22 Du Hillepiller, hur kan du säga att min fina snögubbe liknar din bockFörvånad 

jag har faktiskt tagit ditt foto på bocken från Lottas blogg och sparat och när jag är deppig tar jag fram det fina fotot och då blir jag glad igen hihi…

Kanske skulle skapa en tråd med bilder man blir glad avFlört

Hillepiller
0

#22 Nejnej, jag sa att den hamnar i samma klass…Men vi kanske skulle ha dom sida vid sida??Skrattande

Du e la för söt som sparat Bocken! Själv kan inte heller låta bli att le när jag går förbi den!  …å jag log väldigt brett när jag såg din snögubbe!Flört

/Helena

Mylingens
0

Idag lyckades jag få ett par bilder på Moa ute i snön i uteburen! Moa, IC S*Silverbells Oleana, brukar hellre ligga inne vid kaminen i värmen än vara ute i snön så det gällde att passa på med kameran! Här poserar hon så fint! //Kaisa

Mylingens
0

Här har hon fått fnatt och leker med tygmusen, vilken stil, hihi! Skrattande

SirMaxwells
0

#27 Varje gång jag går förbi min snögubbe nu så ler jag och tänker på din bockSkrattande

[Puppan]
0

Hihi.. mysiga bilder!

SillyZones
0

Hehe det ser ju ut som hos mig uppe i Jämtland!! Jättefina bilder!!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt