S*Runsvik's tabby-kull
Tänk er en hel kull med tabby katter
och så våra första blåtabby kattungar.
De är nu 4 veckor, fler foton finns att kika på,
på vår hemsida, S*Runsvik's
Födda 23 december
Far: S*Fridalas Humle JW, NFO n 22
Mor: IC S*Runsvik's Lovis, NFO n 22
2 hanar, bruntabby
2 hanar, blåtabby
1 hona, bruntabby
Första ut med ett foto Queenie, hona
//Kristin

Åh, vackre Quicksilver *mums* Min dotter har tjatat om honom sedan han föddes. VARJE DAG
Men hur förklarar man för en 18-åring att hon inte har råd med ännu en katt, med tanke på att hon ska betala sin hyra och mat också.
Allihop är kanonfina och jag kan bara säga Grattis till en vacker kull!
/Sylvia

De är ljuvliga!!
Ännu en fin kull…och jag måste säga att jag fastnade för Quasimodo, han ser så otroligt charmig ut.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Åh, så vackra katter och underbara bilder!
Susanna

Tusen, tusen tack… Ja Sissi, Quasimodo är mer en bara charmig. En helt underbar liten kille. Det är de andra också… men han är lite speciel. Sylvia, Quicksilver skulle jag gärna behålla själv om inte vi hade så många katter redan. Här kommer en nospuss från honom till din dotter

Jösses vad fina dom var allihopa! Blev kär i alla! Jag förstår att du är sugen på att behålla! Tur att jag har min hankattskvot fylld
Annars hade jag nog kommit som ett skott och pussat på hela högen, för att sedan smuggla med mig ett par!

De är jättefina! 
OJ de är verkligen underbara, Kristin, stort grattis till småbarna!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Måste verkligen hålla med alla andra, de är ju helt underbara! I mitt tycke finns det inte inget vackrare än en brun/blåtabby-katt, helst utan vitt. Jag blir ju alldeles salig när jag ser dina småttingar
. //Kaisa

Oj oj oj vad fina dom är, och av egen erfarenhet ( stolt ägare till S*Runsvik`s Puma ) kan jag nästan svära på att dom är hur gosiga som helst
också. Jag är särskillt förtjust i Quinnie.
Vilka sötnosar!!! 

Oj, vilka snyggingar! Grattis! 

Tack än en gång för alla vackra ord om våra kattungar…
Det är så härligt med alla vackra kullar som man har glädjen att få följa och nu ser jag fram mot nästa veckas bildskörd.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Kan bara hålla med ovanstående,, en mycket vacker kull. :-)

Kanonfina verkligen och så roligt med tabbykull