Zero the Hero

snygg kille 
#2 Tackar!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Zero är verkligen urläcker
Tycker om det vita han har i ansiktet.
//Sussie

Han är så satans snygg.. Jag skulle så gärna ha honom..
Helt underbar kille

Leos brorsa har ett helt grymt uttryck tycker jag, Leo ser lite snällare ut men guuuuud vilken underbar kille han är. =) Snart kommer det nya kort på honom med=)
*kram* från oss
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#4 Tack
#5 Ja han är underbar, synd att du inte har möjlighet att ha honom
#6 Åh, vad roligt att få se Leo snart. Lille gokillen!! Pussa honom riktigt från oss alla! Och Kram till dig!

#0, #1 

Har aldrig gillat bruna katter, men vem smälter inte för en skönhet, har tittat många gånger på honom, och han har Det, riktig snygging
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

superläcker grabb
Tack så jättemycket #8, 9 , 10!
/Jessica

Det skulle være forbudt at lægge billeder ud af så lækker en kat
/Carli
Haha, tack, Carli! Jag och Zero blir så stolta! 

Han börjar bli stor "lillpojken"
Lika snygg som alltid! Roligt att se nya bilder
Släkten hälsar! // Jaana
#17 Tack, ja han börjar växa på sig, även om han är en slyngel ännu… Han behöver grova på sig litet men han har sådana fruktansvärda längder i kroppen så det kanske tar en stund extra. Men jag är inte orolig, han är ju ung ännu. Och vilket temperament han har, helt outstanding. Goare och roligare kille får man leta efter! Hälsa tillbaka till släkten!
/Jessica

#19 Tack ja de är olika på mer än ett sätt, de var de redan som småttingar 
/Jessica

Jeg vil ikke kigge på flere billeder af Zero, jeg vl ikke kigge på flere bilelder af Zero, eg vil ikke kigge på flere billeder af Zero, jeg vil ikke kigge på flere billeder af Zero!
Altså Jessica det burde være FORBUDT at lægge flere billeder ud af Zero! Allan påstår at jeg får slidt min pc-skærm helt i bund af alle de gange jeg kigge på smukke Zero
Mvh Carli

Va fin han är :)/Eva
#24 Tack!

En fin kille med snygga öron!

Är han lika snäll som snygg?
#26 Tackar, ja han öron är kanon!
#27 Han är väldigt speciell, denna mannen, han är rolig, mysig snäll och mycket social. Han är underbar!
/Jessica

hehe friare där rosor och allt. Tror nog bara du är en casanova 
#29 Ja , såklart han är!

Åh vad roligt att se hela killen. Vacker han är och en mycket vacker svans ser jag
#32 Tack, tack!!

oj vilken snygg kille
Han blir ju bara bättre o bättre 
#34 Tack, vad roligt att du tycker det! 
/Jessica

Han är en snygg grabb och vad härligt det ser ut med snö. Här har vi bara 1 årstid och det är höst. Vi har höst antingen det är vår, sommar eller vinter:((( /Sylvia
Pluttar in några fler bilder… Han växer och fyller ut mer och mer. Sköter sig ännu bra, men jag roper inte hej *peppar peppar* 11 månader 1 april blir han.

Åh, glömde att tacka dig Sylvia, roligt att du gillar honom! Ja, här är det rejält med snö ännu och det är påsk. Det är inte odelat roligt, men men… 
/Jessica

Han är jätte fin men nu e det ju så att jag har Leo o han e ju finast i hela universum *ler* Tack igen att jag fick köpa honom. Och snart så blir han pappa med. =))
S*Luddhuvet´z

Gud vad han växer killen och nu börjar han se mer och mer ut som en man. Han utvecklas jätte fint och kommer nog som färdig vara döläcker. Jätte roligt att följa han från kyckling till riktigt grym snygg skoge

#39 Oj ska Leo redan få bli pappa.. ska bli kul att se dom små sen. När kommer bebisarna? dom lär väl vara nygjorda eller nått?… spännande värre.. Halvsyrran här hemma är nyparad och väntar smått i maj

Ja de är nygjorda, i söndags=) Får se om några veckor om det blev något. Willow kommer ju i löp med jämna mellan rum och Leo blir bättre ju mer han tränar hehe=)))
S*Luddhuvet´z

#42 Haha syrran gjorde i måndags så vi lär få samtidigt då få se vem som får barnbarn till sillyzone's först hehehe
#39 Oj, det var tidigt? Ja, det är bara att gratulera då!
/Jessica
#40 Tack! Ja, han börjar bli man ltiet smått haha… Men det är ännu mera kvar till han nått fram.
/Jessica

Han ligger inne med en mycket fräck look
är han lika snäll, som han ser ut att vara?
Ja Kerstin han är det snällaste man kan tänka sig. Han är så otroligt älskad av oss alla här hemma och jag är så glad över att han blev kvar här hos oss. Barnen älskar honom och han älskar barnen, särskilt min dotter som är 3 1/2 och Zero har ett speciellt band. Det är underbart att se! Han skulle aldrig göra en fluga förnär och han är en riktig myskille. Sen är det ju inte någon nackdel att han sköter sig exemplariskt som fertil och han har aldrig kissat fel eller sprayat och han sjunger ytterst litet. Han är en toppenkille!!

Han är jättefin din kille
. Hoppas du ska hålla honom fertil ett tag till.

Gud vad fin han har blivit!
Hoppas vi kommer upp till Östersund i April så man får se honom live då!
Kramar Sanna

#48 Kan han blir mer vackrare
Hela släkten i Storvik hälsar
Tack #51 Jodå han kommer att hållas fertil åtminstone till sommaren om han sköter sig.
#52 Ja, Sanna jag hoppas verkligen att du kommer med till Östersund, då måste du komma hit och gosa katter och käka litet middag!
#53 Ja, han är vacker gossen och min absoluta kärlek! Jag är så glad att jag lånade Albin så att jag fick ha denne underbare kille här hemma!