Utställning i Norrköping!
Imorrn, söndag, ska jag på min första utställning med min vita skogis! Har ju varit med mina birmor tidigare, men det ska bli spännande med en ny ras o allt!
Håll tummarna för oss! 
Välkommen hit! Givetvis får du hållna tummar av oss här :)
//RolfH

Kul! Då vet jag i alla fall 2 vita som ska dit. Vore ju skoj om det kom en till så det kunde bli en biv-total! Ja vi får väl se i morgon! Ses där!

Håller Tummarna 

Haha…jasså du hittade hit! Lycka till imorgon!
#2 Det är den vita kattungen som jag skrev om tidigare från vår kull i somras, S*Mylingens Rowena. Ska bli jättespännande imorgon! //Kaisa

Lycka till i morgon och jag lovar att den andra vita katten Tåke dott är så himla fin o vacker. Skall bli spännande o höra hur det går.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#5 haha, Madde nu förstörde du ju spänningen genom att avslöja vem den andra vita var ju!

Ojdå…visste inte att det skulle vara så hemligt *ler* sorry =) Men han e ju sååå go o en av mina favvokatter. =)))
S*Luddhuvet´z

Nä rå, vet inte alls om det var hemligt. Tyckte bara att det var kul att inte avslöja vem det var. Lite busig bara :)

Och så kommer jag klampande=) Lycka till i morgon för dig med Camilla =))
S*Luddhuvet´z

Ja lycka till ni alla som ska till Norrköping i morgon! 
/Marie
Håller tummarna!
//Katarina
Jag var där idag så jag har katalog;)
Hjälpte syrran med sina ryssar….
Nu har jag letat som en galning i flyttröran efter burskynke,stamtavlor och vart f..n tog spiralsakerna till att sätta upp burskynket med*skratt*
Tur att jag bor så nära så man slipper gå upp så tidig och kan komma glidande lite lagom vid kvart över åtta;)
Nu skall det klippas klor o borstas lite…