Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 29-avelshanar-finnes-sökes
Läst 1432 ggr
[Skogsjentans]
0

Passande avelshane sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Det var inte meningen att våran IC S*Skogsjentans Amber & CH S*Kaup Home Cat's Swing skulle bli föräldrar för Swing är numera glad kastrat! Önskar därför tips om lämplig hane till Amber. Alla förslag välkomnas! Bifoga information, länk till hemsida och stamtavla (tex på Pawpeds) och bilder på hanen Skrattande

" Sökande" är:  IC S*Skogsjentans Amber NFO n 09 22, 2004-02-17

Far: SP & EC Wildwood's Virus, DM, NFO ns 09 24, 2002-01-06

Mor: CH Sannafjället's Cirrus, NFO n 09 24, 2000-06-17

Ambers stamtavla: http://pawpeds.com/db/?a=p&id=158251&g=4&p=nfo&date=iso&o=ajgrep

Mina krav är att han är HCM och GSD IV testad normal, är frisk och pigg för övrigt. Ej använd i avel allt för mycket. Snäll och social. Tung, kraftig benstomme och med lite mera haka och panna än Amber har…

Amber är HCM och GSD IV testad normal. Har haft en kull tidigare; sex grabbar! Amber är en mycket god mor, snäll och social. Amber väger ca 4 1/2 kg för tillfället.

Tyvärr så har min hemsida fått "spunk" och håller på att åtgärdas…. Jag svarar gärna på alla sorts frågor och skickar bilder på begäran.

Marianne Högnefors/S*Skogsjentans www.skogsjentans

skogsjentans@hotmail.com

[Skogsjentans]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ambers profil Skrattande

finamini
0

Hej!

Fina katter du har.

Men du har visst gjort nåt galet med din hemsida. Sidorna öppnas i vänter sida och inte i main?

Hoppas du fattar vad jag menar.

Och hoppas du hittar en fin hane till din tös.

Anna

[Skogsjentans]
0

Hej Anna!

Tack för komplimangen!

Jo, jag vet att det är helt galet på hemsidan, försöker råda bot på det, väntar på att få hjälp….Skäms Jag är nybörjare på att snickra hemsidor…som synes!

Nu finns det nya parningsplaner Skrattande

//Marianne