bild på bästa saken!

ahh vippor ligger nog nästan på samma plats, såklart. Men kudden är hemskt viktig, får inte ligga lite filt eller så på den, då blir det väldigt förvirrat.. :)

*ler* de är roliga de små ibland=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Åh vad gulligt med en hjärtekudde som favoriten

Mina katter älskar "mjölkpaketsflärpar"…

#6 Det gör mina med! Men nu får de inte leka med dem längre för en kompis katt höll på att kvävas av en sådan, sedan dess har jag blivit lite rädd.

Som jeg har fortalt jer før, er det beste her hjemme IKEA´s tøjstativ.
Har lige måtte købe nogle nye, da de gamle skulle vaskes. Og mine katte kan bare ikke undvære dem.
Men har opdaget at de har lavet om på dem, desværre. Nu er hullerne meget minder, øv. Så nu kan kun killingerne komme ind i de nye.
#8, haha, jag ska faktiskt inhandla en sådan och hoppas på att mina katter gillar den lika mycket. Har länge letat efter något diskretare som de kan leka och klättra i under trappan, får hoppas en sån faller dem i smaken!

Min dotter har en vas med sugrör ståendes på diskbänken. Hon gillar att ha dom tillhands. Och Levis har alltid varit tokig i sugrör, så varje natt hämtar han ett och leker med. Nu har han dock lärt dom två unga tjejerna att göra likadant. Men dom tar huuuur många som helst på en natt:) Ibland när man vaknar ligger det typ 10 stycken över hela huset. Så numera står sugrören mest där för katternas skull. /Sylvia

Narnia gillar att leka med trisslotter.
Om vi köper en och gnuggar kommer hon direkt och väntar på att det ska bli en nitlott, vi viker nitlotten 2 gånger sen är det full fart på leken.
Vi gillar vinstlotterna (tyvärr inte så många) och hon gillar nitlotterna 

Narnia gillar att gungas i lakan 
När lakanen är tvättade brukar min man och jag hjälpas åt att vika ihop dem, genom att vika dem på längden och vem vill inte vara med och hjälpa till, jo Narnia så klart. Hon sitter och väntar och anfaller lakanen och ska gungas fram och tillbaka en stund, därefter får vi tippa ur henne och när nästa lakan ska vikas kommer hon igen och så håller vi på tills alla lakan är klara. 

#15 Vad kuuul. Jag trodde våra båda honor var knäppa…de gillar också när vi viker lakan. De ska gungas o gungas. Exakt som din Narnia. Man undrar bara lite varför fniss..
Vår hane han bryr sig inte ett skvatt om lakansvkining, han sitter bredvid och bara tittar förvånat!
/Marie
oki, lakan är bra, men när ni bäddar sängen då?
Min sötis Frans älskar att gömma sig under lakan kuddar och täcken när jag försöker göra fint.. En stor boll under allt mjukt.. Och han verkar älska det!

#17 När vi bäddar sängen är Narnia med och hjälper till då också. Det är kanske lite fel att kalla det hjälpa till men med är hon.