Det som inte får hända...
Visst har jag varit medveten om riskerna med att ha hane hemma men tänkte att om jag separerar dom så är det ju inga problem. Tydligen hade katterna andra åsikter och Pretty och Chinook lyckades träffas på något vis. Har misstänkte det länge pga den växande magen och förberett mig och idag så kände jag sparkar för första gången så kan inte direkt förneka det.
Försöker se till att Pretty har allt hon kan behöva näringsmässigt och jag tror hon kommer att klara det bra då hon hållt sig i bra hull med förra kullen. Har fixat tid för Chinooks kastrering så ingen risk att det händer igen.
Sen efter den här kullen blir det en lång viloperiod för damen.
Hur som helst så betyder det att Chinook och I feel pretty väntar kattungar igen, gissad nedkomst i början av januari.
Grattis till din andra kull!
Susanna
Det blir inte alltid som vi människor vill, men kattungarna är ju lika välkomna och söta ändå. Grattis till den kommande kullen.
Grattis till kommande kullen!
Mvh/jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Håller med Tina #2 deras drifter är ju inte precis som våra ch det är sådant som kan hända men de går säkert bra och det blir nog lika fina bebbar som i förra kullen.
Grattis igen! 
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Pia, tilllåt mig småle, dom har tydligen fattat tycke för varandra
lite tätt, men ingen större katastrof, hon har en bra matte som vårdar henne
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Grattis Pia!
Du vet att jag småler jag också, först fick du vänta så länge på din första kull och kollade katterna och väntade vecka efter vecka så nu tänkte dom väl att du skulle bli riktigt glad och nöjd nu när dom nu kommit igång på allvar eller också kände dom kanske på sig vad som var på gång den 12.e 
men det blir säkert lika fina bebisar som förra gången. Jobbigt så tätt inpå förstås men kul och spännande tycker i alla fall jag
/Siv

Oj då
, sånt kan hända ! Våra älskade katter brukar oftast vilja nåt annat än vi
. Huvudsaken Pretty mår fint så ska nog allt gå bra.
Stort GRATTIS , ska bli spännande att se de små. Ge Chinook en stor puss från oss ( han vet vad han gör den killen ) !
Kramar från
S*Silvertorpet`s

Jag blev rätt förtvivlad först men eftersom jag fått vänja mig vid tanken måste jag erkänna att det blir väldigt trevligt med små lurvbollar igen.
Det jobbiga nu är att jag ju inte har någon aning om när dom kan tänkas ha parat sig så kan ju inte beräkna förlossningsdag, bara gissa. Men är hon lika duktig som förra gången så ska det nog gå bra. Då sa hon åt mig att det var dags och ville hålla tass, var t o m snäll nog att ta det mitt på dagen. ;)

Hej Pia. Jag visst ju redan om detta och jag vet hur du känt dig. Men som de andra skriver, så ska det säkert gå bra och Pretty verkar ju vara i god kondition.
Ni fixar nog det här galant.
Kramisar och en god jul till er
Barbro

#9 Jag hoppas och tror att det ska gå bra.
Pretty mår bara bra och äter och sover. Hon var lite småorolig igår kväll men tror det är några dagar kvar men kanske blir till helgen. Eller så är det 1-2 veckor kvar, vem vet. :D
Men om det närmar sig så verkar det bli en mindre kull än förra gången, hon känns inte lika enorm och har gått upp ungefär ett kilo hitills.
Gott nytt år allihopa!
kul då får du visa lite lurbollsbilder sen :D grattis trots att de gjorde detta bakom ryggen på dig ;)

Hahaha! Ja, katterna har helt egna ideer om hur, när och vad som ska hända…
Hoppas det går bra med kullen nu!!!

Ohhh…fler små släktingar till Celine, stort GRATTIS! Det kommer att gå bra, jag var med om samma sak en gång men då fick honan bara 2 ungar i andra kullen, både hon och ungarna mådde jättebra.

Åh, grattis! Gud en sån läcker padda! Fin färgfördelning.
Mvh/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Grattis!
De ser jtte fina ut!!! 

Grattis Pia, va skönt att det bara blev två och att allt gick så bra. Härliga vikter var det på småttingarna också 
Bilden är inte alls ful, den är alldeles bedårande och jag håller med Jessica om att paddan har en bedårande färgfördelning 
Pussa de små och min Pretty som varit så himla duktig.
Kram
Barbro
som jag sa… hanen e tingad
seriöst så ser han underbar ut.. och paddan hade du väl önskat dig
..
S*Winsnes Wilda

Grattis Pia, till en vacker padda, och en fet liten söt sak

Grattis Pia till dina senaste småttingar
Skönt att allt gick bra den här gången också och kul med en paddtjej
och ge den nya familjen många pussar och grattisar från mig. Blir förvånad
är hanen redan tingad? Kram/ Siv
haha!! nää jag bara skojade lite..
S*Winsnes Wilda

Grattis till två riktiga sötnosar! //Kaisa

Vilken dunderklump hanen ser ut att vara! Och jätteläckert tecknad padda. Grattis!!!

Kan inte annat än att hålla med många av föregående skrivare!!
Lagomt stor kull i detta skedet och då katterna bestämt själva:))
JÄTTEGRATTIS till Er och ta hand om de små, njut och mys..
Alexandra Karlström, Chewbacca´s
Grattis till kattungarna!
Susanna

Grattis till kattungarna
Det var ju inga småbebisar precis;)
Lycka till

Grattis Pia till dina två "småtroll" och lycka till med dem.

Tack för alla gratulationer! :)
Var egentligen rätt skönt att det bara blev två, inte så slitsamt för mamma katt då och bllir lite mindre jobb. Väldigt kul att få en padda, om inte annat för att det inte blev någon förra gången. :)
Grattis till de små!

Oj, oj, oj….det är ju helt sjukt vad söta de är!!! 

Söta, sötnosar

Grattis också till pappa katt som är med högt upp som årets katt 2008
räknat på endast 5 resultat.

Stort Grattis till vackra kattungar & Chinooks resultat i Årets katt 2008

Önskar vi alla här i Storvik
Grattis! härkan man tala om luria katter 

Shit vad fina de är och super fina bilder!!!

Ett lyckosamt litet "misstag". De ser för härliga ut, den lilla paddan i synnerhet. :-)

Amesha skulle jag kunna ge min högra hand för
Sååå ljuvlig! Synd att min katt kvot förnärvarande är fylld!

Hade så gärna låtit henne stanna, men är ju tyvärr inte det smartaste. :/

37 och 40 Ahhhh, då ger jag min vänstra hand, hon är bara helt bedårande ljuvlig
Kram från mormor 
Helt underbara bägge två!
Så fina de är båda två.
Härliga ungar.

#41/42 jag längtar så efter att få se vad pojken min kan ge ifrån sig