Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 4360 ggr
blondifire
0

Örebro resultat?

nån som hört nåt? nyfiken,kunde ju inte åka själv..Rynkar på näsan

S*Winsnes Wilda

maaro
0

Jag är också nyfiken! Jag var där tidigt i morse med bakverk!

Kittekattus
0

Fick just veta att BIS-V Hane blev S*Aristo Limaz Kippa De Ville..

S*NC´s Words Unspoken BIS-V hona

S*Redtail´s Lupe Fiasco BIS-Junior

EddaM
0

Min S*Luddhuvet´z Kung Gustaf blev ex1 och NOM i gr3 kl:11

Och min husis Feztiz blev BIS =)

Är super nöjd med dagen o katterna skötte sig bra. Träffade många trevliga människor =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Poimandres
0

Någon som vet om det var några S*Grianan's katter på utställningen idag?

MissMikkus
0

Ch S* Miss Mikkus´ Diva Dior tog sin championtitel 31/1 och blev BIV. Hon blev sen slagen av en vacker Ragdollhona i Nomineringen.

Massor av vackra skogkatter fanns förstås där att titta på (och andra raser med) Trevlig dag med ett bra arrangemang, som vanligt, av Nerikes kattklubb!Skrattande

Vill även säga grattis till alla BIS skogisarna Kyss

blondifire
0

Grattis alla!!Kyss

S*Winsnes Wilda

[michaelalundgren]
0

Vi var där med 2 katter och en avkomma :)

GIC S*Trollgumman's Yrja Yrväder - CACS
S*Glömstaskogens Iceman - Ex. 2 av 3
GIC S*Glömstaskogens Amazon - SUPREME CHAMPION :D

Sagolika
0

Grattis allesammans till fina resultat! Glad

Seerath
0

Grattis till alla!

Jag sitter spänt och väntar på att få höra hur det går för Bahamut idag. :)

Sissi
0

#7 STORT GRATTIS till Amazons SUPREME CHAMPION titel!!!

Någon som hört något från idag?

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

SillyZones
0

Grattis alla till fina resultat! Jag hade förmånen att få vara på plats igår och se många många vackra katter.

Mvh/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

mimmie.k
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S*Skogslindens Amaranthus fick igår sitt första Cert, blev BIV och NOM. Är stolt och vill tacka Kerstin för all den hjälp vi fick!!! Vet inte vad vi skulle gjort utan din hjälp..Glad

mimmie.k
0

Förlåt.. blev ett dubbel inlägg.

Seerath
0

S*Seerath's Bahamut blev Ex 1 men blev slagen i nomen av en mco-tös. Fick iaf en jättefin bedömning verkar ha klarat sin första utställning bra, det är huvudsaken. :)

asla
0

Våra pojkar IP S*Rumpetrollets Black Pepper  Grupp 4 klass 6 fick sitt andra CAGPIB ,BIV ,NOM och 2 röster i panelen i går 31/1.

Vår andra kille S*Rumpetrollets Hero Grupp 7 klass 9 fick sitt första CAC BIV och NOM på sin först utställning som vuxen.

En kanon dag för oss Rumpetroll!!!

/Åsa S*Rumpetrollets

www.rumpetrollets.com

Eva-Helen
0

**Mega grattis** allihop till era superfina resultat.

Är det någon som vet hur det gick för S*Kvarnstugans kull?

Mvh,

Eva-Helen

Puzzle
0

Grattis allihop till fina resultat!

LaSadie
0

Det gick bra för Kvarnstugan. Stella Kei blev ex 1 och nominerad till panelen. Miss Sixty blev ex 4, det var en jämn grupp med 9 st honor i deras grupp!
Nudie blev ex 1 och blev slagen av en kattpojke…
Marlow var inte med

Sen åkte vi hem och missade panelen

Eva-Helen
0

#18 Tusen tack för informationen. Vad roligt att det gick så bra för kullen.

Mega Grattis Bittan och Uffe till eran vackra kull. Mega grattis även till Stella kei med ägare, Miss Sixty och Nudie.

*Kram* Eva-Helen & Zara

LaSadie
0

Stella fick en röst i panelen. En Sibirisk katt vann

Fonrims
0

#4; så vitt jag vet var det 5 S*Grianans med på utställningen idag. Skrattande

Tror det gick bra för de flesta,  min "mus" (S* Grianan's Minnie) tog sitt första CAC och jag är sååå nöjd för det trodde jag inte med tanke på hur hon ser ut. Tyst

Vet att 2 av Berits 2 bebbar blev Ex1 och sen var det en röd ståtlighet som jag inte minns vad han fick, men snygg var han i mina ögon. Flört

Runsviks
0

Grattis till alla fina resultat i helgen.
Vi är så stolta över S*Runsvik's Pys första utställningsdag
EX1, NOM-U och hennes pappa IC S*Drakborgens Xerxex Bärsärk blev 3:a avelshane av fem hanar så grattis Xeke, Jane och Bert.

helena7
0

S*Just Catnap´s Black Beauty Ex2/4.

S*Isgården´s Aberdeen Ex1, BIV, NOM, tyärr ingen röst i panelen, men man får vara nöjd med att han kom dit iaf Glad

Sissi
0

Hur gick det för alla mina polare då???

Har ni inte kommit hem än? Skrikandes

Margona
0

Min PR Aslan "Smeagol" fick sitt andra CAPIB och vart BIV-K. Vart slagen i nomineringen av en Maine coon.

Denna kommentar har tagits bort.
Sissi
0

#25 Vad kul, GRATTIS!
Hur gick det för Commis då?

Margona
0

Commis EX 2.

Vargtass
0

I går var två av mina avkommor med, som tyvärr tävlade om samma cert: S*Luddhögens Mustapha Ex2(4) och S*Luddhögens White Tip Reef Shark CAC(4), BIV och NOM.

I dag var jag där med min S*Luddhögens Delilah som tog CAC i konkurrens med 4 andra honor.

Draken_old
0

#22 Å va roligt med Pys NOM.
Xerxex hade två barn till på utställnigen idag och hade ytterligare en NOM på S*Vildhjärtats Cobra Starship som även blev BIV.
S*Vildshjärtats Panic at the disco blev ex 3 av 4.

#23 Om Black Beauty är er katt så vill jag ge er en eloge för en otroligt charmig tjej! Jag blev helt tagen!

kerstin2181
0

#12 Tack själva, fick ju äran att hjälpa er, och bra vart detSkrattande mycket stilig kille, och stor och tung för sin låga ålderKyss

Idag ställde jag mina, och tog med husisen i sista stundSkrattande

Och hon tog BIS långhårFlört

Doggegubben tog sitt första cert i klass 5, JIPPIEFlört

Satingumman vart ex2 mot en stor vacker utblickens honaFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

maaro
0

Grattis till alla!

kerstin2181
0

#21 synd att jag missade digFlört

Praline
0

S*Järvaskogen's Hasta CHAMPION i dag!!!!

Silversmoke Chanell EX 1 På sin första utställning!!!

Helena

LottaC
0

Grattis till alla fina resultat idag//Lotta

Sissi
0

Grattis alla!!!

#34 Jätte kul att det gick så bra för tjejerna!

skogisen
0

GRATTIS TILL ALLA !!!

Speciellt till alla  CH S* Kaup Hom Cat's  Swing   bKyssarn/Yvonne

JessicaF
0

#19 Tack, att Kvarnstugans Stella Kei blev Ex1 av 10st honor det kändes enormt, sen att ta BIV och NOM efter det kändes bara som en bonus. Jag tror att vi alla gick på blåmoln efter det.

Resten av mitt gäng gick det även bra för, Lille Persille Felis Jubatus blev Premier, BIV-K och NOM. Huskatten Alfonso fick 1.a, NOM, och BIS Senior.

Så Shi'Kahr's gänget är nöjda och glada efter utställningen.

Kvarnstugans
0

#19 Tack Eva-Helen! Det gick ju galant för flickorna.Glad Nudie hade två andra flickor emot sig i klassen. Där blev hon Ex 1. Grattis Yvonne & Bosse!!Sen var det denna enorma grupp 4, klass 12. Där blev Miss Sixty Ex 4 av 10 honor & sen Stella som  tog resten + BIV och dessutom blev nominerad.Glad. Hur kul som helst!!! Grattis Jessica!! Vi hade med oss S*Rockringen's Sahara Hotnight som tog sitt första cert som kastrat & även blev nominerad. I panelen fick hon två röster.GladBlev 2:a i seniorklassen av fyra honor.S*Kvarntugans Diesel tog sitt cert,Glad och S*Beyond American Beuty blev Ex2 av 5 honor i sin klass.Glad. Vi är mycket nöjda med dagen!!!

Tack Nerikes kattklubb för en jättetrevlig utställning!!! Och ett jättetack till Barbro & Bibbi för hjälpen!KyssKyss

skickar med en bild på Stella Kei..Kyss

Sissi
0

#39 Grattis Bittan, super kul att det gick så bra!!!

Kram Sissi

LottaC
0

Stella har jag tyvärr inte sett irl men på bilderna ser hon otroligt fin ut GRATTIS till fina resultat!!//Lotta

JessicaF
0

#39  samt alla andra TACK!

Kyss Stella vilken tjej.

Sissi
0

#42 Hon är sååå läcker!!! Kyss

Mylingens
0

Grattis till alla fina resultat i helgen! //Kaisa

MikaelaPetersson
0

Min S*Hemstakatten's Muhammad Ali blev EX1 & NOM på sin första utställning igår :) Så duktig! Tack till alla snälla Assistenter!!

/www.mickiscattery.tk

helena7
0

#30. Black Beauty tackar för komplimangen Flört

[Karro]
0

#29 grattis till fler certifikat :-)

Grattis till Bittan och Uffe till en sån kanonfin kull!

Sen självklart grattis till Stella Keis framgång Jessica!

UncutDiamond
0

Vi var också på utställningen och fick fina restultat Glad

S*Grianan's Maccus blev CHAMPION!! - grupp 6

(N)Skaujenta's Hildur fick sitt andra CAC men BIV:et gick till supervackra Alma Snowflake.
Hildur blev även BIS Avelshona!

S*Uncut Diamond Drucilla blev Ex1 och BIV:et fick en STOOOR och ståtlig S*Segersjös Jamie

S*Uncut Diamonds avkommor;

Goldrush - de hade blivit ngt fel i domarens papper så han fick inte vara med och tävla, utan fick bara en lovande bedömning.

Glimma Ex2 utav 2

Ester O'Brien Ex2 utav 3

Enock O'Brien Ex3 utav 3

Escalus O'Brien Ex3 utav 4

S*Uncut Diamond E-kull blev Ex2

S*Uncut Diamond Uppfödning blev Ex2

Theresa

Dalhem
0

Grattis till alla härliga resultat!!

Jag känner mig nästan lite fånig som är stolt över "mina" småttingars medelmåttiga resultat (från min första kull)

Arne (S*Dalhemskogen Aramis): Ex1 (av 2, hans fodervärdar var överlyckliga att han slagit en katt)

Maja (S*Dalhemskogen Amorina): Ex2, hon fick jättefin kritik och bara ÄLSKADE hela upplevelsen, det lös om henne på domarbordet.

Agnes (S*Dalhemskogen Agnes Cecilia): Ex1 och sen var hon såå nära både i BIVen och NOMen. (det är kul med Hannas nedräkning där, det blir lite extra spänning).

Både jag och mina härliga kattungeköpare hade en underbart trevlig dag. Tack alla med(katt)människor för det!

(Bild på lilla Agnes)

Ibi-o-co
0

GRATTIS GRATTIS till alla fina & bra resultat
Grattis

mimmie.k
0

#31 Grattis!! gu va kul att de gick bra för dig!! :) Provade den nya kamen som du rekomenderade.. den är ju kanon bra.. tack för tipset!! så nu har han inte fullt så mycke päls men ändå så han klarar sig mer än väl.. :)

Draken_old
0

#46 Här du se bilder på sötnosen.NERK 090131

Sissi
0

#52 Vad roligt med lite bilder, det tackar vi för!!!

Runsviks
0

#52 Härligt att få se foton från utställningen och att du fått med vår lilla Py med sin vackra pappa Xeke. Tack Kattis.

LottaC
0

……och våran Lupe!!Så roligt tack Kattis!!//Lotta

Eva-Helen
0

Grattis till alla fina resultat, jätte många fina resultat.

Stort grattis Bittan och Uffe till eran vackra kull.

Stort grattis till Margona.

Mvh,

Eva-Helen

SussieBuzzie
0

S*Silverflake´s Ticketol blev Ex2 av 4 på sin första utställning. Han fick en lovande bedömning och det är så kul =) Anette stod länge och valde mellan honom och S*Zimexis Lincon Titus då hon tyckte om båda otroligt mycket.

//Sussie

helena7
0

#52. ÅH! tack, kul när man har en bra kamera Glad vilket inte jag har ännu.. Jätte fina kort!

LittleL
0

#57 Synd att jag inte var där på söndagen, hade gärna spanat in Ticketol i verkligheten. Och Lincon är också en kille i min smak. Jag förstår att hon hade svårt att välja.

Själv ställde jag på lördagen.

IC S*Datolitos Bounty - CAGCIB, förlorade BIV:en mot sin sonSkrattande och nomineringen mot en ragdoll. Hon hade INGEN lust att visa upp sig i lördags så det kändes helt ok.

S*Zygot's Lina Norrsken - CAP, hon ställdes för första gången i sitt liv och hon tyckte att det var helt ok med utställning. Så det kändes HÄRLIGT! Att Lina ens är på en utställning var något som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva:)

Två avkommor ställdes också:
S*Little L's Basic Instinct - Ex 1 S*Little L's Braveheart - Ex 1, BIV  *STOLT UPPFÖDARE*

/Sylvia

Poimandres
0

Grattis till alla era fina resultat.

/Monica

jaanuska
0

Vi ställde på söndag. Vi hade bara våran Garion med oss. Han fick Hp, Biv-v och Nom. Det var riktig spännande i Biven. Totalt var det 23 katter i grupp 3. Det var så många snygga hanar i grupp3 och när Charles började ta bort en efter en kunde jag nästan inte titta. Och när "His Majesty Lionking" , som Charles sa, var sist kunde jag nästan inte tro på det. Jag var så stolt. Till sist var han mot sin egen dotter IC S* Sunnygirls Emilia, som sen blev nominerad och fick en röst i panelen. Där var dagen redan perfektSkrattande I panelen fick bara Garion och väldigt snygg raggdoll röster och raggisen tog det med minsta marginal.  I utställningen var också några våra pojkars avkommor och barnbarn, både från Sverige och Norge, och det var egentligen det roligaste, titta dom och se deras utveckling. Vi är väldigt stolta av dom. Garion ställdes också i avel och han blev 3. Första platsen blev delat med två väldigt snygga hanar. Två av dom 3 Garions avkommor som ställdes var i grupp3, så han var mot dom självObestämd Vi vill tacka Nerk för jättebra utställning och speciellt vill jag tacka assisstentena som jobbade så hårt. Extra tack till Therese och Nicklas som var assistenter hos CharlesGlad Också stort Grattis till alla fina resultat !  // Jaana

Margona
0

#61 Grattis, han är verkligen jättefin er Gairon.

jaanuska
0

# 62 Tusen tack! Det var så specielt att ställa honom efter 1 år, så hans framgång kändes extra roligtGlad // Jaana

EddaM
0

Grattis Jaanuska =) Leo blev ex3 på söndagen o hans son Kungen som jag har kvar hemma blev ex1 och NOM på lördagen. Gick asisstent på söndagen så jag missade Garion tyvärr. =) Men det komme fler utställningar. Och då skall jag ställa Leo med päls hihi =)

Grattis till alla andra med =)

*kramar* från oss

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

jaanuska
0

#64 Tack. Jag såg dig som assistent och ville inte störa då jag visste att ni har så mycket att göra. Men jag hälsade Leo i buren och han blev så gladSkrattande Han ser väldigt fin ut utom att har bikini nuKyssFlört Stort Grattis till barnbarnets framgång på lördagSkrattande Vi ses på nån annan utsällning då. Kramar från oss alla i Storvik  //Jaana

Arabella
0

"medelmåttiga resultat"

#49 Har det virkelig blitt slik at 2xEx1 og 1xEx2 er middelmådig resultat? MÅ man få BIV og/eller NOM for å bli fornøyd? Det synes jeg i så fall er ganske skremmende!

Dalhem
0

…ledsen, "medelmåttigt" var helt fel ordval, men det var det enda sm dök upp när jag jämförde vad andra berättat om i tråden.

Självklart är jag jättenöjd och som sagt stolt över mina småtussar och kommer nog att plåga er med många av deras resultat i framtiden! :-)

kerstin2181
0

Nu ligger lördagens resultatlista på vår hemsidaFlört

kerstin2181
0

En bild på min underbara trasdocka, som går att hanskas med hur man vill, när man vill, finner sig i allt, och lika gosig jämt, assistenten fick en puss av henneKyss

Kattilaforsens
0

#61 Grattis till Garions framgångar. Många katter var det i grupp 3 och vackra sådana.Skrattande

kerstin2181
0

Söndagens resultatlista finns nu på vår hemsidaFlört

Runsviks
0

Vill än en gång GRATULERA till alla fina resultat Örebro.
Genom mig kommer här en hälsningar från IC S*Drakborgens Xerxex Bärsärk matte, Jane Ehn. Hon har problem med att få in fotot i inlägget så hon bad mig hjälpa henne.
Fotot  är på Xeke och hans dotter S*Runsvik's Py.
På lördag ställdes Xeke där fick han CAGCIB.
Söndag blev Xeke 3:a avelshane med 43.3 p.
S*Vildhjärtas Cobra Starship EX 1, BIV, NOM
S*Vildhjärtas Panic At The Disco EX 3
S*Runsvik's Py Ex1 och NOM,  
Hälsningar från Xeke och hans matte Jane Glad

Helle Allard med Py och Daniella Allard med Xeke

xerxex
0

Tack Kristin för hjälpen…

Kramar   Jane

kerstin2181
0

Och jag vill ge Jane många kramar, för att du alltid är så trevlig och go, MVH barndomsvänner=)