Parning på film
Hej.
Vi tänkte lägga ut en länk till en film där vår Aragorn träffar sin sista hona. Mest för alla som är nybörjare som vill se hur en parning ser ut, och kanske framför allt låter… Glöm inte att höja ljudet på högtalarna
http://www.nfostuds.se/img/aragorn/parning%20aragorn%20clovis.wmv

Trodde faktiskt det skulle vara värre! Har hört flera skräckhistorier om själva parningen. Förstår att det är nog olika det också…..
ja vissa honor skriker ju ännu värre…. hua.. hjärtat hoppar nästan upp i halsen på en…
så det där var rätt lindrigt :)
finns andra honor som inte låter nåt alls.. så det är ju väldigt olika :)

Mina katter reagerade på ljudet=) Jag har sett värre, vilken duktig kille du har=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

jag har ju inga högtalare *muttrar* skulle vilja höra hur de låter.. hoppas jag har en tyst hona själv :D

Ja, det var en lagom "tyst" hona. En hona jag hade hemma trodde jag skulle få mig vräkt
Skrämde skiten ur både mig och dottern (grannarna med antar jag) , sen parade min hane henne väldigt mycket också… Slutade räkna efter 20 parningar. Det var bara första kvällen det!
Det var ganska skönt när hon åkte hem efter 3 dagar
#5 Tror jag vet vem du menar… 
När vår foderhona parades hemma hos oss så lät det nästan som om de försökte ha ihjäl varandra. Tror faktiskt att hanen (som parade för första gången) blev en aningens rädd för henne. Hade det varit "vår" första parning hade nog jag också blivit "rädd".
Kan väl tillägga att vi är väldigt glada över att vi bor i en mycket bra ljudisolerad lägenhet!
//Katarina

#6 Ja, jösses vilket liv det var på henne!