Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 2160 ggr
[Puppan]
0

Hejsan!

Jag håller mest till på sidan övernaturligt. Men jag tycker mycket om katter, har haft 2st, bondkatter. Men jag är helt förälskad i skogisar, guud så vackra dom är! Å jag har tittat på massa kort här på era, såå vackra alltså. Det känns ända in i hjärtat.

En dag så ska jag skaffa en skogis. Men jag har ett önskemål om man får ha det, eller är det fult? Jag skulle vilja ha en helvit hane.

Mvh. Tina

Kattilaforsens
0

Självklart får du ha de önskemål du vill. Lycka till med letandet efter din vita kille. Glad

blondifire
0

Skrattandevälkommen!! klart man får önskaFlört.finns många fina inkl vita här..

S*Winsnes Wilda

[Puppan]
0

Tack snälla ni Skrattande ! Ja jag har sett så vackra katter här så ojoj..

LaSadie
0

Jag hade specifika önskemål när jag letade katt. Den skulle vara röd och vit och hona =) Hade faktiskt turen att hitta en ganska snabbt då jag letade så var det brist på rödvita honor -_-

[Puppan]
0

#4 jaha ja vilken tur, men hur ligger det till med helvita, är dom vanlig eller ovanlig?, (vet inte hur jag ska skriva som, hoppas ni förstår hur jag menar som).

LaSadie
0

Det är inte en färg jag har letat efter så jag vet inte =) Men har du kollat på skogkattslingans hemsida. Där finns kattungar utannonserat.

LaSadie
0
[Puppan]
0

Nä det har jag inte gjort, ska göra det. Tack så jättemycket!! Skrattande

Sissi
0

Trevligt att du tittade in hos oss på norskskogkatt iFokus, hoppas du finner din vita prins!

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

blondifire
0

sylvia på Little L´s har tidvis vita..

S*Winsnes Wilda

[Puppan]
0

#9 Ja tack, de hoppas jag me :)

#10 Jasså? Ja jag får hålla kik, är det någon här på forumet?

Mylingens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Välkommen hit! Vi väntar en kull efter en helvit hona, S*Silverbells Lilla My, och har vi tur så kan där kankse bli en helvit hane! Hon beräknas föda omkring den 25 februari. Sätter in en bild på en av hennes vita avkommor, en hane som heter S*Mylingens Al Capone. //Kaisa

blondifire
0

japp.hennes hemsida: http://www.littlel.se

S*Winsnes Wilda

[Puppan]
0

#12 Men gud så snygg.. så vacker! Ja men just nu känns det som att jag bor dåligt för att ha katt. Det är inte så stort, men möjligheter att vara ute finns ju. Så jag vet inte, tänkte vänta tills jag bor ännu större. Eller vad tycker du om det? Jag tänker på det bästa för katten. Men absolut intresserad är jag.

Vänligen Tina

[Puppan]
0

Tack Blondifire!

Mylingens
0

#14 Tack! Visst är det underbart vackert med en helvit skogis! En katt är väldigt anpassningsbar och om det är en liten lägenhet du har så går det jättebra att ha katt på den ytan. Men om det bara är ett litet rum så kan jag hålla med om att det inte är en bra idé förrän du ska flytta. Men du får gärna maila mej privat om du har frågor så ska jag svara på dom så gott jag kan. Här kommer en bild på mamma katt, S*Silverbells Lilla My. //Kaisa

SillyZones
0

Välkommen hit till Norsk skogkatt iFokus! Hoppas att du ska hitta vad du söker, självklart får man ha önskemål om färg, det tror jag vi alla har.

Mvh/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

[Puppan]
0

#16 Åååh den är ju hur bedårande som helst! :)  Ja, jag bor i en liten lägenhet, större än ett rum dock. Men som sagt vi är ju ute efter en större lägenhet. Jajjamen jag hör av mej till dej! Tack så jättemycket!

#17 Tack så mycket! Ja det är bra det, har förstått att det är okej :)

LittleL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#18 Det är jag som är LittleL när jag huserar här på forumet;) Jag planerar att para min vita hona under våren/sommaren. Gär gärna in och spana på henne på hemsidan. Adressen har du redan fått:)
Skogisar är underbart vackra och dom vita är helt enkelt ljuvliga enligt mig:))  Jag hoppas att du någon gång i livet får äran att ägas utav en Norsk Skogkatt.

/Sylvia

[Puppan]
0

#19 Jamen guud så fin!! Dom är heelt underbara! Jag har varit in å kollat ;) Jag hoppas det jag oxå. Tack så mycket Sylvia.