Starlight letar efter matte/husse
Så då har vi busungen Starlight kvar,som letar efter rätt hem.Han är sååååå busig&gosig,spinner så det låter i hela huset,hihi.Välkomna in på hemsidan för mer bilder,även en film på gubben .. www.karmskogens.com
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Asså ändå att ingen här vill ha honom så vore det kul med någon kommentar;)Är ju ändå över 40 gånger som någon läst!
Marina/ S*Karmskogen's
Vill och vill, definitivt en katt jag skulle vilja ha, men kattförrådet är fullt
.Lycka till med honom, han hittar nog sin familj snart.
Mvh Bengan

Vilken snygging! 
Tyvärr tror jag inte att min Charlie vill ha fler katter här hemma. Han är nöjd med sin Kitty och gerbilerna.
Hade matte fått bestämma så… 

Jag hoppas du hittar ett bra hem till Starlight snart, han är så söt och han har ju samma blick som sin farfar Smeagol. Att jag inte sett det förut. Men här är det stopp nu, kan inte ha flera katter nu
. Jag längtar så tills på måndag när hon kommer hem till oss.

#2 Tack Bengan,kul med en kommentar,näe man kan ju tyvärr inte ha hur många som helst.
#3 Tackar,ja hade jag fått bestämma så hade han gärna fått stanna,men gubben säjer stopp&mer hanar ska jag inte ha just nu iaf;)
#4Ja Margona jag tror oxå att han finner det rätta hemmet snart,annars så får jag väl färga honom svart&skicka massor av bilder till Peter
Marina/ S*Karmskogen's

Han är superduperfin.. :-)
Men hmmmm här går det ju inte heller av förklarliga själ.. :-(
puss puss
Men gud vad söt!
Jag har en sån där "grej" för röda katter… och jag vill verkligen hemskt gärna ha en liten röding till… men inte just nu. :( Sen har jag ju själv nyligen (1 år sen) kört med operation övertalning… men vågar inte riktigt ännu.
Men jag avundas den som får chansen att köpa en sån fin liten kille.