Mitt absolut svåraste beslut..
Är nu taget.. 
Jag har tagit beslutet efter mycket om och mycket men att omplacera 2 av mina älsklingar.
Bacardi och Augsuta kommer att flytta.
Bacardi flyttar hem till sin uppfödare och Augusta är ännu ej bestämt.
Augusta kommer troligtvis att kastreras innan flytt.
Detta är så vansinnigt jobbigt men jag / vi har provat med allt känns det som men det går inte,, så snälla kom inte med råd om vad vi kan göra innan för det blir bara ännu jobbigare nu när beslutet faktiskt är taget..
Jag gråter till och från och mår riktigt dåligt.
Usch men jag ville bara skriva av mej lite…
Augusta a 03 22

Bacardi es

//Linda 

Gumman jag gråter&lider med dej
Förstår att det måste kännas fruktansvärt jobbigt.Jag ringer någon dag så vi får prata lite,du gör rätt som tänker på Bacardi&Augusta i detta läge,hur tungt det än må vara.Allt ordnar sej.
POK/Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
håller med. det är ju så ibland att man måste ta svåra beslut.dom är så fina,det blir bra för dom ska du se..
S*Winsnes Wilda

Ja ibland måste man ta beslut som inte är roliga, men det blir säkert bra för Bacardi och Augusta ska du se, men jag förstår att du nu är ledsen.
MVH Malin
Vad tråkigt, hoppas det går bra med Bacardi och Augusta…
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Linda ! Med fakta på handen så vet jag hur det känns att behöva omplacera sina älsklingar , Jag fick vissligen tillbax 2 av dom , Om jag någon sin kommer att omplacera igen ja då ska jag tänka både 2 - o 3 gånger innan jag gör det ! Så jag förstår dig hur ledsen du är
många kramar i från Eva / S*Knoxville´s

Vad tungt att ta sådana beslut men det kommer
säkert att gå bra för dem!
Kram Christina

Jag vet hur tungt det är att omplacera men i bland måste man av olika anledningar. Man vill ju sina djurs bästa
Hoppas de hittar sin nya hem ganska snart.
Gisela