Vinterbebisarna har kommit
Idag kom Merline och Guss Grimms bebisar.
Det blev 2 flickor Snow Star och Ice Creme och 1 pojke som ska heta Ice-T
foto finns på min hp www.ulabrands.com

Ja så grattar vi oss till 3 fina bebisar
Mona, Du har satt superfina namn på dessa godingar.. Krama om Merline, Gussen kollar med stort intresse på bilderna av sina vackra barn..
Kram/Lisbeth

Än en gång, ett stort GRATTIS till ett underbart gäng! Det är en väldigt spännande kombination och det ska bli mycket intressant att följa dina småttingar! Kram Kaisa
Stort grattis, Mona. Det ska bli roligt att följa dina nya småmånsars utveckling.
Kram Tina
jättefina! grattis och zantana med.hoppas han hittar ett bra hem!!
S*Winsnes Wilda

Grattis till bebbarna ska bli spännande att följa dem

Tackar så mycket, är så stolt över dem och första tjejen får gärna stanna 
Mona

#6 Haha…det kan du bara inbilla dej! Henne kommer jag och kattnappar om några veckor! 

//Kaisa
Grattis Mona till bebbarna! Längtar efter kattungar själv nu och har jag tur är det snart min tur /Monica

Stort grattis! Ser kanon härliga ut! Vilka fina höjder på pannorna! Mums, ska bli spännande att följa dessa sötnosar!

Grattis, Mona!! Vi önskar lycka till med de små raringarna och precis som många andra här så önskar vi också få smått så småningom.. Men det är inte lätt med en omogen spanjor som inte fattar riktigt hur man gör… 

Kramar från Malin
Grattis till kattungarna, de ser riktigt fina ut och jag måste även passa på att ge mamma Merline en liten komplimang, oerhört vacker katt.
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Grattis till de fina barnen!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt