Danmark nästa :)
För första gången någonsin så ska jag ställa ut i Danmark i år. Jag har aldrig ens besökt en dansk kattutställning, så det blir ju lite spännande 
Har ni ställt ut i Danmark? Var det en positiv eller negativ upplevelse?

Ska bli första gången för mig också i danmark nu! 
Var i danmark ska du ställa ut?
Det ska bli spännande!!

Herlev 1 mars. Under förutsättning att det blir godkänt titertest efter rabiessprutan och sådär förstås, men det hoppas jag att det blir 
Vi har ställt några gånger i Danmark, och tycker det varit bra :)

Jag tycker det har fungerat bra i Danmark. De brukar vara orgniserade bra. För min del är det billigare att åka till Danmark än för långt upp i Sverige o Norge.
Jag betalar alltid på plats och låter veterinären där stämpla i passet medan jag ger avmaskningsmedel, det är billigare än 4 veckors intyg om man nu inte ska åka så ofta. Man brukar betala utställningsavgiften först sedan är det veterinärbesiktning, så om du betalt visa vaccintyg o gå vidare till nästa kö. Bara små tips.

Jag ska betala på plats jag med. Tack för tisen. Det är alltid bra 

Vi kommer också till Herlev. Jag har varit i Danmark en gång tidigare och det var helt ok, förutom att folk rökte så in i bängen. Stod alltså innanför dörrarna och rökte så det bolmade in i lokalen. Det gillade inte jag och förmodligen inte katterna heller.
Får se om man kan lista ut vilka ni är som skall dit. Jag ställer katter i grupp 5 och 8.

#6 Det var inte bra. Jag är rejält allergisk mot cigarettrök :( och såklart är det ju inte särskilt trevligt för katterna heller.
Det är rökförbud inne i lokalen i Herlev och rökarna får hålla till utomhus, även om det ofta innebär att de står precis utanför entrén men det gör de å andra sidan i Sverige också så ni ska nog överleva 
Vi ses i danmark!
//Monica

#6 o # 8 Vi får väl hjälpas åt att fösa ut dom, så får dom ju lite frisk luft samtidigt som dom förgiftar sig 
När jag var i Danmark sist, så sprang jag som en polis och pekade på rökförbudsskyltarna. Är väl ökänd där