Vår *JJ* kull är här!
Det har varit en tung tid för oss då vår vackra underbara Tårtan gick bort den 14/1-09.
Tårtan blev över 14 år gammal och det går inte att beskriva hur hemskt det är att inte ha henne här längre.
Jag kommer alltid bära minnet av henne i en alldeles speciell vrå i mitt hjärta.
Tack för 14 underbara år älskade Tortie!
Mitt i all sorgen efter Tårtan så hände idag det bästa som kan hända. Vi fick en helt underbar kull med kattungar.
Mamma är Mestros Lancia och pappa är CH Jean Jacque Rousseau am Bearenbach *CH.
Tusen tack Ingrid (S*Aristo Limaz) för att Lancia fick träffa vackre JJ.
Nu har vi 6 alldeles nyfödda småttingar att älska och bry oss om. Livet går trots allt vidare.
//Annika

Beklagar sorgen efter eran Tortie
och
mitt i allt det sorgliga så önskar jag ett Stort Grattis
till de nyfödda.
Ska ta och kolla in eran sida.
TröstKram
&
GrattisKram
Mia
Vi kommer sakna Tårtisen när vi kommer på besök, o våra tankar går till dig Annika o Mats.
Sen stort Grattis till småttingarna, vi kommer o klämmer på dom nån dag.
Kramar från oss
Humletassar
beklagar sorgen.va kul att hon skickade 6 fina bebbar från regnbågsbron. den sista på bilderna,vilket häftig teckning! o massa paddor!
S*Winsnes Wilda

Jag beklagar ,måste kännas hemskt att förlora någon som funnits i era liv så många år.
Stort grattis till bebisarna.
MVH/Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Så tråkigt med Er Tortie, beklagar verkligen.
STORT GRATTIS till sexlingarna, de ser väldigt fina ut!
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Grattis till sex nya under!!
Tragiskt när de älskade gamla lämnar oss,jag misste min älskade gamla huskatt Våfflan"Nutt"14,5 år här före Jul…Gör fortfarande ont!!Tar ett tag innan man orkar något nytt…
Ska bli spännande att se dina små växa upp och vi hoppas på MÅNGA kort//Lotta

Först och främst vill jag beklaga sorgen efter er älskade Tortie. Jag har själv två gamla katter på snart 20 år samt snart 16 år, som vi går och "våndas" över (att det kanske snart är dags), så jag förstår hur svårt det känns att mista en som man haft i så många år.
Sen får jag gratulera till de nya kattungarna & önska lycka till med dem. De ser verkligen jättefina ut.
mvh Nina

Beklagar återigen din sorg efter Tortie. Men så underbart med nya små liv i huset. Dom ser kanonfina ut och min favvo blev helt klart första paddan. Den som du har bild på här.
Grattis till en vacker kull.
/Sylvia

Hej på er!
Tusen tack för allt fint ni skrivit. Förlusten av Tårtan känns inte lättare idag, men vi har fått vackra små barnen att bry oss om och det gör ju att man skingrar tankarna i alla fall.
Gissa om jag blev snopen i morse när jag gick upp och tittade i bolådan! Var dom inte sex stycken? Jo, men inte nu, för jag räknade till SJU!
I natt har duktiga Lancia fått en liten vacker d 01 21 pojke till. Han låg där alldeles torr och varm och go…….=)
Nu skall jag ta mig en titt på dom igen. Gissar att jag kommer spendera mycket tid på golvet framöver.
//Annika

Men åh, grattis till en till! 
Usch det är så hårt att de skall lämna oss de kära vännerna men det känns ju alltid lite bättre med nytt liv.
Grattis till alla sju
Nämen, en till…vad kul och vilken duktig mamma katt!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Grattis till kullen!
Vilka underbara färgfördelningar de har!
Kram Marina

Beklagar förlusten av Tårtan , jag vet hur det är att mista sina vänner.Grattis till sjulingarna dom blir spännande att följa./Gunilla

Tack Marian och Gunilla.
Det är helt fantastiskt att ha dessa små liv i huset……=) och man syselsätter tankarna med någoting roligt.
//Annika
Beklagar och Grattis på samma gång! Ska genast in på hemsidan och titta.
Susanna