Hjälp med namn,tack.
på fredag flyttar det in en liten labbekille som vi ska vara fodervärdar till. Han heter "Ove" på stamtavlan men vi får byta och tänker göra det oxå
.. men! har ju bara kattnamn i huvet och behöver hjälp
!! har inget foto på just han men lägger med ett på vår förra hund Laban,dom ska vara väldigt lika..
tack på förhand!
S*Winsnes Wilda
Jag hade en svart katt som hette Petter. =)
Med en egen hund som heter Stig och valpköpares som heter Börje så tycker jag Ove är helt ok på en hund
Ove är tom riktigt gulligt på en labbe, förutsatt att ingen människa i närmsta bekanskapskretsen heter det förståss

Labbar är ju lite bastanta så varför inte Budda
Hade en svart Labbe som hette Max, vilket jag tyckte passade bra på en labbe-kille!
Mvh/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
#1. tack men det är en hund..
Tack! nää känns skumt o stå o ropa på Ove i skogen
! typ som om gubben sprungit bort, ha-ha!! men gärna mer förslag,jag noterar sen blir det väl röstning här hemma, barnen vill ju va med o välja
..
S*Winsnes Wilda

Sigge är ett bra hundnamn och passar de flesta raser. Alvin, Albin, Dante, Dalton, Assar, Malkom, Laban, Affe …

Maskot
Zorro

Jag har haft en schäferhane som hette Gizmo och en liten tempelhund som hette Diesel.
Min pappa har precis köpt en hund och han heter Grej. Vad säger du om det då? Då är Ove bättre.
/Sylvia
haha!! ja jösses vad våra djur får stå ut med
. Just nu lutar det åt Budda elr Atlas..men jag vill ha fler val, kanske inte just ett traditionellt namn men…
S*Winsnes Wilda

Själv kan jag tycka att det är lite fräckt med de här "gubbanamnen" på våra jyckar. Min egen gubbe säger att hans nästa hund ska heta Jonsson… 
/Heléne

#10 Min syster är en stor fan av den typen av namn. Deras hundar heter Sture, Herman och Gunnel.
/Sylvia

Ludde låter ju lite som Laban men ändå inte.
Sen finns ju namn som tex Joker, Harry, Rex, Rollo, Bonzo.
Grattis förresten till att ni ska få hem en hund.
tack för förslagen. #12, ja det ska bli kul, han blir nr 3 här som sen ska bli tjänstehund
.
S*Winsnes Wilda

Virre, Bamse, det är vad jag kommer på just nu står still i huvudet.
Var kommer han i från?
Grattis till honom han var söt, då blir det mycket små ute pass för er nu.
Vår Obama är nästan torr, han är 3 mån.
MVH Malin
#14.ja du fick ju hem en labbe med,brun va han va?! jag är fodervärd åt Kustmarkens hundtjänst men denna kullan har dom leasat så jag vet inte riktigt vart han är ifrån förrens på fredag då papprena är med
.
S*Winsnes Wilda
jag tycker han ska heta Ove:) låt folk tro att det är gubben som försvunnit när du ropar *s*
för några år sen hade jag en perser som hette Kurt och du skulle se hur folk vände på huvudena när sönerna var ute med honom i koppel och jag ropade att de inte skulle låta Kurt bajsa i sandlådan 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
hahaha !! den va klockren!! vi får se vart det landar..
S*Winsnes Wilda
Va roligt Camilla med en vovve i huset. Jag önskar lycka till.
Mitt förslag på namn är Shadow, Opal, Bakir, Aldo. Förmodligen ramlar namnet ner när han kommer. I morgon åker jag till Thailand en månad men kan hålla koll på din sida därifrån. Ska bli roligt att se vad namnet på vovven blir. Kram Laila.
Tack Laila! ja vi har saknat en vovve i huset
. Ha nu en underbar semester där nere med barn o barnbarn och vila så mycket du kan,både kropp o själ.
kram från winsnesgänget o extrapuss från Leo!
S*Winsnes Wilda

Njaaa,, En labbe kan välan kanske heta…
Ville, Saxzon, Gissa, Hörrö, TEX.. :-)
//Linda

Ååh vilken sötis.. Jag tycker han ska heta Ozzy eller Oz så har han ialla fall kvar oet i namnet
! detta blir inte lätt! lovar o sätta in foto + valt namn i helgen
..
S*Winsnes Wilda

Ja jag fick hem en brun labbe.
Hoppas att ni kommer på ett bra namn nu.
MVH Malin