Även vi väntar smått!
Trots bristande intresse för våra egna flickor så har nu Armani fått till det med My! Hon löpte till jul och det var ett mycket svalt mottagande av Armani som hon fick men lite nyfiken var han trots allt för i vecka 8 beräknas hon föda!
Mamma katt: S*Silverbells Lilla My, nfo w
Pappa katt: S*Rotebräckans Giorgio Armani, nfo n 09
Mer info finns på hemsidan….

Kanske ska tillägga att Lilla Mys grundfärg är fs, så det kan bli blandad kompott på kattungarna! //Kaisa
Grattis Kaisa! Vilka lurifaxpojkar vi har du och jag. 

Spännande..! 

Så underbart, grattis
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Grattis till kommande kull, det blir spännade att se vad som kommer. Alltid spännade att katterna kan lura oss så.
#3 Vi tycks också ha en lurifax. Syrensbacken´s Inter Alexi var här på besök för 8 veckor sen. Banditen visade fullständigt ointresse och vände bort huvudet när damen uppvaktade. Nu sparkar det i magen på Alexi !! Så nångång mellan 25 och 29 Januari bör det titta fram småttingar.

Tack allihopa! Jag är verkligen jättespänd på Armanis första kull!
#3, 6 Killarna kan verkligen luras! Hos oss var det bara kastraterna som visade My intresse, Armani tittade knappt åt henne. Men innan vi åkte iväg över julen såg jag ett försök av Armani och sen vet jag inte vad som hände över juldagarna. Men jag är jätteglad nu när jag ser alla tecken på dräktighet hos My! Grattis även till era två kommande kullar, spännande! //Kaisa
#6 Precis så gjorde Comme också. När Pejan uppvaktade honom vände han bort huvudet eller gick därifrån.
Fördelen med kattenas smygande är att jag inte gått och väntat på dräktighetstecken, eftersom jag inte trodde att det skulle bli några kattungar. Tiden har rusat i väg och nu är det bara lite drygt två veckor kvar. I dag tyckte jag mig faktiskt, för första gången, känna några små sparkar….
Grattis hahaha ååå va katter e luriga, Han e såå fin din luring Armani
Åååh vad roligt, spännande kombination!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Tack Pimme och Sissi! Själv ser jag med spänning fram emot att kunna få vita kattungar igen, men vet ju aldrig säkert men jag hoppas att där blir nån i alla fall. My har ju gett vita i de tre kullar hon har haft tidigare. //Kaisa
Här är hennes första kull, från vänster är det: Erin Brokowich, Fröken Smilla, Al Capone och Madicken.

Jag håller tummarna för att Lilla My är dräktig. Ser fram emot att se små Armanibebisar. Och som jag brukar säga; Mer vitt åt skogisvärlden
/Sylvia

Tack Sylvia! Och jag håller med dej, vita skogisar är underbart vackra och vi vill ser fler sådana! Jag är så spänd inför denna kullen och hoppas på små vita Armanibebisar!!! //Kaisa

Idag kunde jag för första gången känna och se en liten nätt rundning på Mys mage, spännande! Hon har gått ungefär halva tiden nu och har alltså ca 4 veckor kvar. Tog och fotograferade henne idag, och vill passa på att visa upp henne här. (hennes lilla rundning är för lite för att den ska synas på bild ännu)… //kaisa
, här kommer Armani! //Kaisa