Örebro utställning 31/1-1/2
Hej!
Väntar här som en spänd fiolsträng om jag har kommit med på Utställningen,och vilken dag isånnafall.
Är det någon som vet när man kan vänta sig ett svar?
Detta är första gången som jag ska ställa ut,nervöst=)

Jag läste just att det finns platser kvar på Söndagen fortfarande, så om du kan ställa ut då så är du nog med. Jag ska ställa på Söndagen så jag utgår från att vi kommit med.
jag anmälde till Lördagen men gjorde en liten notis att om det var fullt på Lördagen kunde jag även på söndagen…
Hoppas att man kom med=)

ca 2 veckor innan utställningen brukar bekräftelsen komma.
Jag slängde härom dagen in en sen anmälan när jag såg att det fanns platser kvar på söndagen.

Idag kom mina bekräftelser=) Feztiz och Kungen kom med på lördagen o Leo på söndagen =) Dessutom skall Zilver Pompe från samma kull som Kungen ställas ut på lördagen.
Så vi ses där *kramar* från oss
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Vad roligt då hoppas jag att bekräftelsen kommit idag så man får veta vilken dommare man får. Tittade på hemsidan och där fanns det bara fördelningen på lördagen.

#5 Söndagen har inte kommit än, hoppas den kommer ikväll
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#6 Ok, ja det hoppas jag också. En av dina katter får ju samma dommare som min katt ju

#7 japp, ska bli spännande att se vem vi får

#8 Jag sitter och hoppas på min favorit jag
. Men med min tur blir det väll inte så.

DOmarfördelningen för lördag är ute, men det har ni sett va? Själv väntar jag spänt på söndagens domarfördelning…
Mvh Malin

#11 Det gör vi med

Hejsan
Min bekräftelse kom idag och jag ställer på lördagen
/Annette

Jag läste inlägget slarvigt.. Skyller på hjärnstress eller nåt.. 
Hejsan! Vi kom med, vi ska ställa ut på Söndagen. Ska bli så roligt! Det är våran första utställning tillsammans med nya kissen. Man är lite nervös.
Kram Kram
Mickis ~ www.redtailsartie.tk

Bekräftelsen kom i går och vi kommer på söndagen!!

Om ni vill skänka nåt till de hemlösa kissarna, så finns Örebro katthem på plats, med stort lotterie, skänk gärna maten ni vinner, och ni själva inte vill ha, vi matar även vildkatter i det fria, som inte har tillgång att få komma in
och vi har hundratals katter i föreningen som väntar på nya hem

Putt
vi kommer tyvärr inte, pga av slarv från mattes sida
men önskar er alla lycka till!!
S*Winsnes Wilda

Nu ligger söndagens domarfördelning ute

har sett det,.,,, asg som om inte du redan visste va…. :-)
kram på dej…

Lägger in detta igen
och vi tar gärna emot saker ni har hemma med, som ni bara låter ligga och skräpa
Om ni vill skänka nåt till de hemlösa kissarna, så finns Örebro katthem på plats, med stort lotterie, skänk gärna maten ni vinner, och ni själva inte vill ha, vi matar även vildkatter i det fria, som inte har tillgång att få komma in
och vi har hundratals katter i föreningen som väntar på nya hem

Jag hade anmält mig iförsta hand på söndagen men med en notis att jag även kunde på lördagen.. så kom in på lördag.. lite synd då min katts uppfödare kom med på söndan.. men men.. ska bli sååå kul att komma iväg igen. :)

Det är så spännande med den här utställningen även om jag inte kommer vara där själv. Första gången en katt med mitt stamnamn ska ställas ut. :)

#24 vem av dom kommer?

#25 Måste fråga om dom tycker det är ok att jag berättar, återkommer. :)

#26 är ju bara nyfiken, jag kan vänta till helgen och titta, men jag vill inte missa chansen att se den live
Vad kul det ska bli att träffa er som ska dit och se alla vackra skogisar! Jag kommer på Lördag.
Mvh/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Oh vad roligt att du med kommer Jessica, tror aldrig jag träffat dig? själv kommer jag gå runt i en gul Nerkskjorta, men en skylt som poolansvarig, så vissla så kommer jag
ska bli så roligt att träffa er alla, man får ju en viss personlighet här, i verkligheten en annan
önskar ni något från Evas affär, som schampoo, badkedja mm, så pm så fixar jag det, och tar med det till utställningen, nu är ju dom på plats med monter och har säkert med sig mycket, men är det något specieelt, så bara pm

#30 har ju följt deras utveckling, och har ju lite släktkänsla för grabben, så jag kommer vara klistrad vid hans domarbord, och hålla tummarna, var så säker

Och jag kommer sitta och tugga ner naglarna här hemma i väntan på få höra hur det går. :D
Nej Kersin, vi har ju inte träffats, bara surrat på telefon! Jag ska ragga rätt på dig i din gula skjorta, var så säker!
/Jessica

#32 det förstår jag, synd att det är så långt, du kunde ha bott hos mig, och kramat broder

Åh, vad roligt det ska bli!!! Jag kommer på söndagen och har ett par avkommor på lördagen.

Vi kanske skulle trycka upp fokusskyltar med våra namn, så vi känner igen varandra
Haha, ja det borde vi ju göra! Det är ju jättesvårt annars att veta vem som är vem…