Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 977 ggr
ariel
0

Fegt!

Jag fick ett gästboksinlägg idag angående min hemsida.Visst är jag villig att ta emot kritik.Men tycker det är så löjligt att inte kunna lämna sin mailadress så jag kan fråga mer ingående vad han menar. Vad tycker ni? Såhär skrev han:Peter från Eksjö skrev 25. januari 2009 kl. 7:18

Klippark eller?Är detta en sida om katter eller en uppvisning av klippark's bilder som du hittat på nätet.
Tyvärr måste jag säga att den är jobbig att titta på med allt blinkande.
Så vi vänder oss till någon annan.

Svar till Peter
Skrivet av Webmaster, 25. januari 2009 kl. 11:48
Hej Peter!
Synd att du inte kan lämna din mailadress så du kan förklara dej exakt vilket som stör dej.Nu är det ju så att alla väljer ju att ha sina hemsidor som dom själva vill,alla kan ju inte gilla allas hemsidor.Hoppas att du finner det du söker.MVH/Marina

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

kerstin2181
0

Förstår inte honom riktigt, hittar inget blinkande, bara rörliga bilder, kan det vara det han menar? men jag stördes inte av det

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

LaSadie
0

Sånt är riktigt störande när någon ger kritik eller "hoppar" på en utan att lämna email eller liknande som gör att man står för sina åsikter =P

ariel
0

Nu fick jag detta av honom:Peter från Eksjö skrev 25. januari 2009 kl. 13:12

Svar till MarinaMarina skrev ingen mail adress för att jag inte har någon. Allt som ligger och blinkar är väldigt störande och tar fokus från katterna på din hemsida. Sen finns det en sak till, allt detta blinkande är svårt för oss som har epilepsi. Eftersom det kan framkalla anfall.

P.S Tycker det är konstigt att han går in igen om han nu har epilepsiFörvånad

Marina/ S*Karmskogen's

[Silverlusen]
0

Tycker verkligen inte att din hemsida ser ut som ett klippark och jag kan då inte se något som blinkar, se bara en massa fina katter.

Jag tycker att din hemsida är mycket trevlig att titta runt i.

Glad

blondifire
0

mycket ska man stå ut medSkrikandes!! din sida e jättefin men jag förstår dig,man blir både arg och lessen av påhopp.konstruktiv kritik e en sak men det där är bara lågt och barnsligt..

S*Winsnes Wilda

blondifire
0

S*Winsnes Wilda

Seerath
0

Det är lite fånigt att skicka anonyma meddelanden på det där viset. Dock har personen rätt i att det är väldigt mycket rörligt vilket inte rekommenderas då ögonen automatiskt dras till rörliga objekt och därmed endast ska användas vid viktiga saker (eller som många gör, vid reklam).

ariel
0

Tack alla för era kommentarer.inte kul med påhopp på detta sättet.#7 Tycker du att även bildspelet är jobbigt för ögonen eller bara katten till höger på förstasidan&fjärilarna?

Bara en undran? MVH/Marina

Marina/ S*Karmskogen's

Seerath
0

Bildspelet går för snabbt, det är är bättre om du saktar ner det så varje bild visas längre stund. Är inte helt bra med rörlig text heller om det kan undvikas.

ariel
0

#¤9 Tack då vet jag vad du menar.

Marina/ S*Karmskogen's

finamini
0

För mig får din hemsida se ut hur som helst.
Men tänk på att alla animerade bilder,vad det nu än är så tar de mycket tid att ladda upp.

Finns en uppsjö med såna sidor på länkar med uppfödare.Dessa sidor hoppar jag över då jag inte har lust att sitta och vänta på uppladdning.

Fegt av inläggsskrivaren att vara anonym,men så är det ju tyvärr även här inne ibland.

lycka till med din hemsida

Anna