Checklista...
Nu var det ett tag sen jag var iväg på utställning och har tappat bort checklistan för allt som ska med.. hjälp
har jag glömt nåt?
Kisslåda
burskynken
spiraler
tång
kam/borste
mat till katten
stamtavla
vacc.intyg
bekräftelse

Det ser väl bra ut! Fast man kan ju stirra sig blind på en sån lista o inte inse att man glömt nåt ;)
Hoppas fler svarar!
Nåt till dig själv kanske? Stol, kamera? Fast vissa grejer åker med av bara farten :)
Ev. Kattsand o en flaska vatten så slipper du springa o hämta!!

stol, kamera ja :)
sand till lådan, spade, skålar till fodret, ska du ta med blötmat får du inte glömma servetter och sked + matsäck till dig:) pengar till katalog och annat kanske :)
och katten ;) Något bra är oxå att ha med toarulle och handuk, vid spill lr så :)
hmm..tänker så det knakar! :)
Borstar och ev prepareringsprodukter,
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Oj, det hade du ju skivit!! Vi åker mitt på dan idag och sover över i Bergeforsen. Vi syns i morgon!

Japp det gör vi.. blir lagomt kul… vart på sjukhuset nu för kraftig öroninflamation
men kommer det gör vi… 
Usch, vad hemskt! Tänk att det alltid ska bli sånt när man har planerat in saker

Glöm inte kattsanden dom bjuder inte på sånt..
usch varför ska man alltid få ont eller må d¨åligt när man ska på utställning som ska vara såååå roligt

Lycka till Maria!! Vi och pappsen G. Håller tummarna
Jaana & Anders
P.S. Pussa xtra mycket Kevin från oss
Vad ska man med spiraler och tång till…Har inte varit på någon utställning än så det skulle vara bra att veta..kanske..

Spiraler kan användas till att hänga upp burskynket med, och tången till att klippa av spiralerna i fall man inte måttar och gör klart hemma.
Spiraler till burskynke är bra när man åker till Norge… de har andra burar med plasttak, i fall de inte har bytt ut dem…
Maria…. glöm inte Kevin bara och lägg dig tidigt i kväll så du orkar upp i morgon. Ring mig när du närmar dig s-vall och hör hur långt jag har kommit. Urban åker ditt tidigt, han som har ansvar :-)

Nerver av stål, kan va bra att ha
Jag har märkt att ju mer jag ställt ut ju nervösare har jag blivit. Knäppt att jag reagerar så, som gammal fallskärmshoppare borde man ju inte bli nervös i första taget!

#9 pappa Garion har två till som kommer att vara på Suk:s utställning i helgen… Jamie Lee och Jimmy Page… så det hade varit JÄTTE roligt om ni oxså hade dykt upp.

Mina nerver funkar inte alls nu… feber på 40.3 öronen tokvärker, känns som om man har sorroundanläggning i öronen.. och sååååå förkyld… OCH gravid i 7:e månaden…. det här blir kul
men jag SKA klara det…. 

Fy sjutton… Maria, hur ska du fixa det??? Jag backar upp dig så mycket jag kan, tur det är folketspark så att det är varmt och finns säkert ett vilrum … det fixar Urban ska du se… han ringde nu och jag ska iväg och hämta domare vid flyget och sedan järnvägen eller var det tvärtom… nerver… finns inga