Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 727 ggr
Seerath
0

Kastreringsdags

Nu så är Chinook hos veterinären för att bli av med kulorna. Det är ju helt klart dags, han har gjort sitt jobb och gett mig vackra små barn och nu så ska han få ta det lugn och slippa tänka på tjejer. Men lite sorgligt är det, trots allt utan återvändo.

vettan
0

Förstår att det är tufft:( känns väl alltid så tror jag.
Han har ju fått fina barn:)

Shalina
0

Visst känns det en aning sorgligt när jag tänker på det men Chinook har ju fått både fina barn och titlar så det blir väl skönt för honom att vila från utställningar och tjejer. Är nog rätt beslut och det kommer säkert att bli bra både för dig och honom. Ge honom en puss från mig när han vaknarKyssSiv

Seerath
0

Är ju jag som tog beslutet och beställde tid så får ju skylla mig själv. :)

Men jag tror det blir bra, ska hämta honom igen kl 14, får hoppas han återhämtar sig snabbt, är ju inte lika omfattande som honkattkastreringar.

Är i nuläget pappa till 14 ungar och en till kull väntas så förhoppningsvis blir det några till där. Och jag har ju min vackra tös kvar efter honom. :)

Lämnade av honom vid 9 så nu tycker jag det borde vara klart och så, dom har inte hört av sig så då måste ju allt ha gått bra tycker jag.

Sissi
0

Det känns alltid lite vemodigt att kasterara sina katter men efter ett par dagar så vet man att man gjorde rätt…de blir ju sååå mysiga.

Han är väldigt fin din Chinook och han har fått många vackra barn så du kan känna dig nöjd och stolt över den tid som varit.

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Seerath
0

Nu har jag hämtat hem ynklig kisse. Har stängt in han i eget mörkt rum så får han piggna till lite innan han får komma ut.

kerstin2181
0

Oh, en skitsnygg kille av bananSkrikandes en kille som satte sig i ryggmärgen första gången jag såg honom, det sa klickKyss

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Sissi
0

#5 Snutte-gubben då!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

erspers
0

Våran August blev kastrat den 29/12 också o vi fick en helt ny katt på köpet..o dessutom så sover både han o vi mycket bättre om nätterna nu Glad ..det blev inte mycket sovande på slutet för han gick runt o skrek halva nätterna..

Stefan

kerstin2181
0

#8 det gjorde Doggegubben med ett bra tag, fast inte så högt, nu har han tagit siesta från det ett tag, hormonerna går väl upp o nerFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

erspers
0

#9 ..August riktigt vrålade ett tag så man höll på att bli tokig..Rynkar på näsan verkar som om dom värsta hormonerna går upp o ner helt klart..men nu har vi fått en helt ny katt..han tom pratar på ett nytt vis..Skrattande o leker o är som en kattunge emellanåt..