Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 29-avelshanar-finnes-sökes
Läst 3334 ggr
ChristineAndersson
0

Para min hona

Hej! 

Jag har en jättefin Norsk skogkatt som jag vill ta en kull på innan jag steriliserar henne. Jag har inga papper på henne, men vet att hon är ren då jag vet vilka föräldrarna är.

Vi bor på gård och hon jobbar väldigt mycket (jagar möss som en tok) och jag skulle vilja att hon fick en kompanjon (då förhoppningsvis en av ungarna) Jag är dock bara intresserad av en renrasig kull och söker därför en hane. Jag är student och pengar växer inte på mina träd. Vill DU HJÄLPA mig med din hane??

Vi bor i Kinna (Mark) trakten

MVH Christine 070-894 56 74

EddaM
0

Jag är ledsen men eftersom din hona är oreggad så räknas både hon o framtida ungar som huskatter. Om en uppfödare lånar ut sin hane kan hon/han bli utesluten från sverak. Tyvärr…men någon som inte är uppfödare kanske har någon oreggad hane.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

chewbaccas
0

Jag förstår inte varför du är intresserad av en renrasig kull då denna inte kommer att kunna registreras? Håller med föregående skrivare att ungarna efter din hona kommer att bli 100% huskatter, inget annat. Nu inget fel på huskatter då jag älskar dessa och vill att även de ska framhävas på utställningar.