Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett07-beteendefrågor
Läst 607 ggr
kerstin2181
0

inte alltid så kul

Katter är ju roligt, IBLANDSkrikandes här finns ju badkar, och katterna älskar att plocka bort golvbrunnslocket, MEN även burken som finns i därGråter ibland när man vaknat, ligger den så man snubblar över den, när man går ur sängen, äckligt! blött och hårigtFörvånad imorse när jag skulle in i duschen, så var det översvämmning i badrummet, allt simmade omkring, och inte fick jag bukt med det, så jag fick ringa rörmockaren, han höll på länge, sen sög han in i hålet, och gissa vad katterna hade gömt där? en tennisboll, inte konstigt att det var stopTyst nu har han satt fast en burk, som inte katterna får loss, hoppas jagFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Sissi
0

Ursäkta om jag skrattar SkrattandeSkrattandeSkrattandemen det var ju faktiskt en ganska kul liten historia och väldigt gulligt av katterna att gömma sin boll…men mindre kul för matte.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

kerstin2181
0

Ja, hade jag fattat varför min vita feta katt, låg där och fiskade igår, så hade jag sluppit översvämmningObestämd

första gången jag kände det blöta på golvet, så kom tanken på att Dogge hade strilat, men icke då, han sköter sig perfekt, och ska alldrig mer, skälla i det tysta och mörka på detOskyldig

Sissi
0

Skrattande

kerstin2181
0

#3Skrattande fördelen är att badrummet är kliniskt rent, även sil, rör mm

Sissi
0

Du ser…inget ont som inte har något gott med sig!!!

Kattilaforsens
0

Vad uppfinningsrika de är dina fyrbenta.SkrattandeSkrattandeSkrattande

MissMikkus
0

Jag ställer tvättkorgen över golvbrunnen i duschen. Bara man sen kommer ihåg att ställa tillbaka den efter ducshen igen.

Mina katter älskar också att pilla bort locket och sen sitta och "snuska" i avloppasvattnet!!! Gäsch Rynkar på näsan

kerstin2181
0

#7 jag har prvat det med, men när jag kommer in igen, så är den flyttad, får väl lägga på stenar, då stora stenarSkrattande

MissMikkus
0

#8 hm.. du kanske tvättar för ofta så den inte är tillräckligt tung Skrattande

kikkan58
0

Det är samma visa hos oss! Golvsilen upp sen sitter man på varsin sida av duschväggen och tassar på varandra genom hålet. JÄTTESPÄNNANDE!!!! Har gärna ner någon lite leksaksmus som man sedan hitta lagom upplöst och äcklig när man gör rent(eller mera riktigt när maken gör rent, sticker helst inte ner mina "tassar" där)!!!!