Ny kille! :)
Igår kom jag hem efter en tur till Stockholm och med mig hade jag vår nye kille. S*Trollgumman's Othello Ormviskare, NFO n 03 24.
Min förhoppning är att han ska sköta sig när han väl blir fertil och att vi ska kunna få ett par kullar efter honom, men det ger sig så småningom. Just nu är det lära-känna-fasen som gäller här hemma och trots lite morr och fräs så går det riktigt bra. Han har visat sig vara en riktig tvättmaskin och jag är tydligen väldigt smutsig. 
Lite fler bilder och stamtavla finns att se på vår hemsida om ngn är nyfiken. :) - S*Zarkesha's

Grattis till en snygg grabb… ska bli spännande att följa honom framöver. Lycka till och pussa lite på honom.

Grattis till snyggingen!
Vad kul att du köpt honom. Då kanske man får se honom på någon utställning nån gång.
/Marie
Grattar även här till en läcker liten grabb… ska bli kul att äntligen få se honom live!!! ;-)) spännande o få känna lite, han är ju trots allt kusin med mina småknattar här hemma ;))
Stort grattis till snygge "killen"…

Grattis Carro igen ;) Tack för resesällskapet i helgen!
//Malin
Grattis till eran snygga lille kille
Vilket läckert huvud!!!

Ett jätteGRATTIS till din nya skogispåg! Han ser väldigt fin ut! Lycka till med honom…. //Kaisa

Men va kul! Du har precis som Malin varit och shoppat hos Rosmarie
Ni har bra smak! Han är också en skönhet! Lycka till!

Hjertelig tillykke med skønheden.

Som jag skrev till Malin; WOW, Grattis till den vackra kissen Carro!!!!

Grattis till den nya katten, han är jätte fin=) Älskar katter med mycket vitt=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Grattis Carro till nya gossen!
GRATTIS! :)
//RolfH
Han är en skönhet! Älskar katter med vitt! :)
Hej & Grattis både till Ormviskaren och till en fin första sida - den katten gillade jag oxå:)
Tack för alla gratulationer och snälla ord om lillkillen! :)
#16 - tjejen på förstasidan är min egen Molly. En liten (well, inte så liten iof..) docka. :)
Grattis tll en snygg kille! Lycka till! /Sylvia

Ej hvor er han fin på billederne! Tillykke med ham!
Mvh Carli

En riktigt snygg kille vill jag säga!!
Lycka till med honom!
Grattis Carro! Förstår att du föll för honom.
Lycka till med godingen!
//Katarina
# 19 och 20 - Tack för snälla ord! :)
#21 - Ja jag är ju väldigt förtjust i hans stamtavla ffa. Att han sedan är en vacker och mysig kille gör ju inte saken sämre. :) Ska bli väldigt spännande att se vad Maximus och Cindy kan få till framöver! Kommer ni till ÄK förresten?

Stort grattis till er nya snygging
#22 Förstår vad du menar! Ser verkligen fram emot Maximus och Cindys parning, speciellt när man ser vad hans (och hennes) linjer gett. (Just nu går hon här och sjunger för oss…)
Tyvärr har jag har legat några steg efter i år när det gäller utställningar och inte riktigt hunnit med, så det blir inget ÄK.